قرارگاه خاتم‌الانبیا با شرکت‌های تاپیکو و سدید تفاهم‌نامه‌ همکاری امضا کرد

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در حاشیه بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی با شرکت‌های تاپیکو و توسعه نفت و گاز سدید تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، دو تفاهم‌نامه در بخش سرمایه‌گذاری در میدان شادگان و یادآوران و سه تفاهم‌نامه در حوزه پیمانکاری برای ساخت پتروشیمی آبادان، مینی ال‌ان‌جی در خراسان و پتروالفین فن‌آوران میان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا و شرکت تاپیکو  امروز (شنبه، ۲۲ اردیبهشت) در حاشیه روز پایانی بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت امضا شد.

قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) و مجموعه سدید هم تفاهم‌نامه‌ای برای مشارکت در حوزه صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و معادن امضا کردند.

بابک افقهی، مدیرعامل شرکت تاپیکو، در سخنانی طی آیین امضای این تفاهم‌نامه‌ها بیان کرد: ما قصد داریم همکاری جدیدی را با قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) آغاز کنیم، به‌ غیراز میادین بالادستی، احساس کردیم که در چند حوزه دیگر می‌توانیم از ظرفیت فنی قرارگاه  استفاده کنیم و این موضوع همسو با فرمایش‌های مقام معظم رهبری برای فعال‌کردن موقعیت‌های تولیدی در مناطق کم‌برخوردار است.

وی ادامه داد: آبادان یکی از معدود مناطقی است که به‌لحاظ تولیدی در کشور ظرفیت پایینی دارد و امیدواریم با اجرا و عملیاتی‌شدن پروژه‌های فی‌مابین با قرارگاه خاتم، این منطقه نیز شاهد رشد و جهش تولید باشد.

افقهی گفت: شرکت پتروشیمی آبادان می‌تواند در فاصله کوتاهی به بازار تولید برگردانده شود و به این ترتیب دل مردم آبادان هم شاد خواهد شد.

کد خبر 641533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =