معاون وزیر نفت در امور گاز به مازندران سفر کرد

معاون وزیر نفت در امور گاز هم‌زمان با سفر استانی رئیس‌جمهوری و جمعی از اعضای هیئت دولت به مازندران، به این منطقه سفر کرد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی، هم‌زمان با سفر استانی سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری، به استان مازندران، به‌عنوان نماینده دولت و وزیر نفت با حضور در شهرستان نکا ضمن مذاکره با نماینده نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهر، از نزدیک در جریان اقدام‌های انجام‌شده در دوران فعالیت دولت سیزدهم قرار گرفت.

وی همچنین در دیدار مردمی به درخواست‌ها و مشکلات مراجعه‌کنندگان پاسخ داد و دستورهای لازم را صادر کرد.

غلامرضا شریعتی، نماینده بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس، و مرتضی رمضانی، فرماندار نکا نیز مطالبه‌های مردمی را مطرح و درخواست‌ها درباره نیروگاه شهید سلیمی، احداث جاده، بهسازی راه‌های موجود و ترمیم حفاری‌های ایجادشده و روند گازرسانی در روستاهای سخت‌گذر را ارائه کردند. معاون وزیر نفت نیز توضیحات لازم را در این حوزه‌ها ارائه کرد.

چگنی سپس با حضور در جمع کارکنان و مدیران شرکت گاز استان مازندران و منطقه ۹ عملیات انتقال گاز، با قدردانی از اقدام‌های انجام‌شده به‌منظور خدمت‌رسانی به مردم استان مازندران و سوخت‌رسانی مطلوب در زمستان سال ۱۴۰۲، از نزدیک ‌دیدگاه‌ها و مشکلات همکاران را بررسی و دستورات لازم را صادر کرد.

کد خبر 641818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =