پیام تسلیت وزیر نفت برای شهادت خادم ملت و «شهید جمهور» سیدابراهیم رئیسی

وزیر نفت در پیامی شهادت خادم ملت و «شهید جمهور»، سیدابراهیم رئیسی را تسلیت گفت.

به گزارش شانا، متن پیام تسلیت جواد اوجی به شرح زیر است:

«انالله و اناالیه راجعون

مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالٞ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلٗا

با قلبی آکنده از اندوه، شهادت جانگداز شهیدجمهور حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری محبوب و یاران و همراهان‌ گرامی ایشان را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری، همکاران ایشان در دولت و عموم آحاد ملت شریف ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

شهدای معزز دولت خدمتگزار و مردمی، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان (وزیر امور خارجه)، مالک رحمتی (استاندار آذربایجان شرقی) و حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم (امام‌جمعه تبریز) که در راه وفای به عهد خویش و با هدف خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران به استان آذربایجان شرقی سفر کرده بودند، در شب متعلق به حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) بر اثر سانحه بالگرد، به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

بدون تردید صفای باطن و اخلاص برادر ارجمند و شهیدجمهور عزیزمان سید ابراهیم رئیسی و دیگر شهدای دولت خدمتگزار که سراسر عمر بابرکت خویش را در هوای سربلندی و اعتلای ایران اسلامی نفس کشیدند، سبب شد تا «شهادت و همجواری با امام شهیدان و صالحان» به‌عنوان حسن‌تقدیر  و خیرسرنوشت این عزیزان رقم بخورد.

سید محرومان، حضرت آیت‌الله رئیسی، برهه‌های تأثیرگذار از دوران خدمت خویش را در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان حضرت امام رضا(ع) خدمت‌رسانی کرده و هماره به «خادم‌الرضا»بودن افتخار می‌کردند.

به‌یقین، در اوضاع حساس کنونی، وجود مبارک مقام معظم رهبری به‌مثابه لنگرگاه کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره مایه ثبات و اقتدار ایران اسلامی بوده و تدبیرهای داهیانه ایشان در سایه ولایت‌مداری و هوشمندی مردم باعث عبور از این برهه خواهد شد.

وزارت نفت این واقعه‌ سهمگین را خدمت مردم سربلند ایران، به‌ویژه کوه استوار انقلاب و نظام اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای(حفظه الله) تسلیت عرض کرده، برای ارواح طیبه شهدای عزیز دولت خدمتگزار، آرامش و آمرزش الهی و برای آحاد ملت شریف ایران اسلامی صبر و اجر جزیل مسئلت دارم.»

کد خبر 641987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =