گازرسانی به ۶۵۰۰ روستای کم‌برخوردار و سخت‌گذر کشور از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم 

معاون وزیر نفت در امور گاز از گازرسانی به ۶ هزار و ۵۰۰ روستای کم‌برخوردار و سخت‌گذر کشور از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون خبر داد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی عصر امروز (پنجشنبه، ۲۷ اردیبهشت) در نشست با مدیران شرکت گاز استان مازندران و منطقه ۹ عملیات انتقال گاز، ضمن تبریک دهه کرامت و روز روابط عمومی و ارتباطات گفت: استان مازندران، استان علویان است و پیش از انقلاب، زمان دفاع مقدس، در دفاع از حرم و دیگر عرصه‌ها مانند انتخابات مختلف همواره پیشگام بوده است و سوابق درخشانی دارد که نشان‌دهنده وجود مردم غیور، شهیدپرور و قهرمان این خطه است.

وی با اشاره به افتخارات لشکر ۲۵ کربلای استان مازندران در هشت سال دفاع مقدس، افزود: شهدای این استان افتخار کشور هستند و رشادت‌های آنان قابل توصیف نیست، باید قدر آن‌ها را بدانیم و برای این مردم همیشه در صحنه، خالصانه خدمتگزاری کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه خدمت به مردم عبادت است، تصریح کرد: نقطه عطف کار شرکت‌های گاز، فصل سرما و زمستان است؛ بر همین اساس، پارسال از ۸۵۰ میلیون مترمکعب تولید گاز روزانه، بیش از ۷۵۰ میلیون مترمکعب آن به بخش خانگی تزریق شد.

چگنی به اقدام‌های جهادی و زحمات شبانه‌روزی کارکنان شرکت ملی گاز ایران به‌منظور خدمتگزاری به مردم اشاره کرد و افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون به ۶ هزار و ۵۰۰ روستای محروم و سخت‌گذر گازرسانی شده است، همچنین  به ۵۰ شهر، ۲۰ نیروگاه، بیش از ۲۰ هزار صنعت جزء و چند هزار صنعت عمده نیز در این دو سال و نیم گازرسانی شد که این موضوع تنها با اقدام‌های جهادی تلاشگران با انگیزه و متعهد این عرصه انجام شده است. 

وی در پایان، ضمن قدردانی از همه کارکنان شرکت‌های تابع شرکت ملی گاز ایران، یادآور شد: پروژه‌های فعال در همه مناطق کشور مانند سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و آذربایجان غربی با تلاش نیروهای جهادی در حال اجرا هستند.

گازرسانی به ۶۵۰۰ روستای کم‌برخوردار و سخت‌گذر کشور از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم 

کد خبر 641820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =