عرضه محصولات پتروشیمی در بورس کالا با نظارت کامل انجام می شود

شانا – گروه پتروشیمی: یک مقام مسئول در شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید بر همکاری مستمر با بورس کالا، از نظارت و بازرسی دقیق بر نحوه تولید و عرضه محصولات پتروشیمی در بازار خبر داد.

به گزارش خبرنگار شانا، رویکرد نظارت و بازرسی در شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شفاف سازی و پیگیری تا حصول نتیجه است و این شرکت بر فرآیند تولید و عرضه محصولات پتروشیمی در تمام موارد نظارت کامل دارد.

پیگیری های خبرنگار شانا از شرکت ملی صنایع پتروشیمی حاکی از آن است که با همکاری بورس کالای ایران و وزارت صنعت معدن و تجارت و دیگر دستگاه های ذیربط  نظارت ها به طور دقیق تر و گسترده در حال انجام است و از هر گونه سوء استفاده احتمالی متخلفان جلوگیری می شود.

این گزارش می افزاید: پیش از این در برخی از اوقات نوسان قیمت محصولات پتروشیمی و ناپایداری عرضه، چالش هایی ایجاد کرد ه بود که با همکاری تمام دستگاه های نظارتی، قیمت ها در بورس کالای ایران شفاف شده است و شاهد روند کاهش برخی افزایش قیمت های کاذب هستیم.

بر پایه این گزارش تمام دستگاه های نظارتی در سه قوه با همکاری در تلاش هستند بازار محصولات پتروشیمی شفاف باشد، ضمن آن که تمام فعالان بخش های خصوصی و صنایع تکمیلی پتروشیمی در صورت وجود هر گونه مشکل در فرآیند تولید و عرضه، می توانند مشکلات خود را با بازرسی پتروشیمی در میان بگذارند.

 

 



کد خبر 211141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =