جایزه بین الملل جشنواره روابط عمومی های برتر به روابط عمومی وزارت نفت اهدا شد

شانا_ گروه پالایش و پخش: روابط عمومی وزارت نفت برنده جایزه بخش بین الملل یازدهمین جشنواره روابط عمومی های برتر ایران شد.

به گزارش خبرنگار شانا یازدهمین جشنواره روابط عمومی های برتر کشور در دو سطع ملی و بین المللی و دو بخش جوایز روابط عمومی الکترونیک و پیشگامان روابط عمومی ایران، امروز (23 دی) در تهران برگزار شد.

این جشنواره با هدف معرفی فعالیت ها و الگوهای برتر روابط عمومی،کمک به رشد کمی و کیفی و افزایش اثربخشی فعالیت ها و برنامه های روابط عمومی، تقویت فرهنگ تحقیق و برنامه ریزی هدفمند در حوزه روابط عمومی، ایجاد محیط علمی و آموزشی برای بازآموزی کارگزاران روابط عمومی و ... امروز در حالی به پایان رسید که اداره کل روابط عمومی وزارت نفت با موضوع "مدیریت اخبار در شرایط بحران" برنده جایزه "سطح بین الملل"آن شد.

به گزارش شانا ،به منظور بهره برداری  از تجربیات و  الگوهای برتر در حوزه  روابط عمومی ،موسسه کارگزار روابط عمومی و دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی روابط  عمومی ایران ،یازدهمین جشنواره روابط عمومی های برتر کشور را برگزار  کرده است.

بر اساس این گزارش روابط عمومی وزارت نفت و شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی (شانا) در جریان برگزاری اجلاس جی یی سی اف که آبان ماه گذشته در تهران برگزار شد، به انتشار اخبار همایش، با دقت، سرعت و صحت بسیار، اقدام کرد.

این موضوع با ارسال مدارک آن به دبیرخانه دهمین جشنواره بین المللی روابط عمومی های کشور از نظر داوران دور نماند و جایزه بخش بین الملل این جشنواره به اداره کل روابط عمومی وزارت نفت اهدا شد.

این جشنواره در حوزه های پژوهش، روابط رسانه ای، تبلیغات و بازاریابی، انتشارات و حوزه روابط عمومی دیجیتال آثاری را دریافت کرد.

همچنین در این جشنواره، جایزه بین المللی روابط عمومی به پروفسور سعیدرضا عاملی، استاد ارتباطات دانشگاه تهران، نشان عالی سفیر فرهنگی به دکتر علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدال روابط عمومی به حسن ربیعی، مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اهدا شد.
کد خبر 211500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =