۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۵
  • کد خبر: 213971
عرضه بدون وقفه سوخت به مردم

شانا_ گروه پالایش و پخش: جایگاه داران به عرضه سوخت بدون هیچ وقفه ای به مردم ادامه خواهند داد.

علی رحمان پناه، مدیرجایگاه 119 در خصوص بحثهای امروز و اعتراض تعداد محدودی از جایگاه داران گفت: اطلاعی در این زمینه ندارم و به عرضه سوخت ادامه خواهیم داد.

نادر زارع مدیر جایگاه 121 ناحیه غرب و 135 ناحیه جنوب نیز گفت: چرا نباید عرضه داشته باشیم و دلیل این کار را نمی دانم و تا زمانی که سوخت داشته باشیم آن را عرضه می کنیم.

سعید عباسی، مدیر جایگاه 166 منطقه جنوب نیز در خصوص پرداخت بهای سوخت گفت: پرداخت بهای سوخت پیش از 48 ساعت یکی از قوانین مرسوم بین جایگاههاست و به صورت معمول برای خرید سوخت جدید این کار انجام می شود.

وی افزود:  عرضه نکردن سوخت به مردم غیر منطقی و غیر حرفه ای است و چنین موضوعی صحت ندارد.

 مدیرجایگاه عرضه فرآورده 155 ناحیه شریعتی (نبش بهار) به عرضه مداوم بنزین در این جایگاه اشاره کرد و گفت: در این جایگاه همه فعالیتهای روزمره جایگاه به نحو مطلوبی در حال انجام است.

محمد قانعی افزود: بنزین بموقع به این جایگاه ارسال می شود و عملیات سوخت رسانی به وسائل نقلیه بدون کوچکترین مشکلی در حال انجام است.

وی از عرضه فراورده به صورت 24 ساعت شبانه روز در این جایگاه خبر داد: این جایگاه در تمام مدت تعطیلات نوروزی نیز بدون وقفه خدمات رسانی خواهد کرد.

همچنین مدیر جایگاه سوخت شماره 146 واقع در اتوبان تهران کرج بر عرضه بدون مشکل بنزین در این جایگاه تاکید کرد و افزود: این جایگاه تمام مدت شبانه روز و بدون تعطیلی مشغول خدمات رسانی به مردم است.

سلیمانی گفت: جایگاه سوخت 146 تمام روزهای سال و 24 ساعته مشغول سوخت رسانی به مردم است و به هیچ عنوان تعطیل نخواهد شد.

مدیر جایگاه 140 تهران در گفتگو با خبرنگار شانا در باره روند توزیع سوخت در روزهای پایانی امسال گفت: این جایگاه در محور جاده دماوند قرار دارد و با توجه به نزدیک شدن تعطیلات نوروز و افزایش تردد خودروها به سمت جاده های شمال شرق کشور پیش بینی می شود فروش سوخت در روزهای آینده در این جایگاه افزایش داشته باشد.

سیدعلی مهری با تاکید بر آمادگی جایگاه 140 تهران برای عرضه بنزین به خودروها گفت: روزانه به صورت میانگین 80 تا 90 هزار خودرو در این جایگاه سوختگیری می کنند.

وی افزود: امروز دو هزار و 200 لیتر بنزین دریافت شد و این سوخت در سه مخزن جایگاه تخلیه می شود.

به گفته مهری هم اکنون عرضه سوخت در جایگاه 140 تهران بوسیله سه مخزن و 24 نازل سوخت انجام می شود.

مدیر جایگاه 140 تهران با اظهار بی اطلاعی از انتشار اخبار جعلی مبنی بر تهدید برخی جایگاه داران برای تعطیلی جایگاههای عرضه بنزین در رسانه ها گفت: جایگاه 140 بدون هیچ مشکلی آمادگی لازم را برای عرضه سوخت دارد و هم اکنون نیز عملیات سوخت گیری خودروها بدون مشکل و در روال طبیعی انجام می شود.

مدیرجایگاه 195 یادگار امام نیز با بیان این که سوخت رسانی به خودروها در این جایگاه به صورت طبیعی ادامه دارد، افزود: همه پمپها و نازلهای این جایگاه سالم هستند و دو نوع بنزین معمولی و سوپر در این جایگاه عرضه می شود.

اردلان صادقی گفت: پیش بینی می شود تا فردا (25 اسفندماه) عرضه سوخت بنزین در این جایگاه افزایش داشته باشد ولی با نزدیک شدن به روزهای پایان سال و آغاز سفرهای نوروزی میزان فروش بنزین در این جایگاه تا پایان تعطیلات کاهش یابد.

وی با بیان این که از شایعات مطرح شده در مورد اعتصاب جایگاه داران اطلاعی ندارد، افزود: سوخت رسانی بموقع به مردم از وظایف اصلی جایگاه داران است و  خللی در روند سوخت رسانی به خودروها به دلیل مطرح شدن مسایل حاشیه ای ایجاد نشده است.

بر پایه این گزارش، با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و ضرورت آمادگی جایگاههای عرضه برای تامین سوخت مورد نیاز مردم، برخی رسانه ها با انتشار اخباری از تجمع جایگاه داران و تهدید به تعطیلی جایگاههای تهران در صورت حل نشدن مشکلات آنان خبر داده بودند.

این در حالی است که مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تاکید بر این که برای نوروز هیچ جایگاه سوختی به دلیل مسائل غیر فنی تعطیل نخواهد شد، تاکیدکرد: با توجه به مصوبه جدید دولت و مجلس، مطالبات قانونی جایگاه داران سوخت به روال هر سال امسال  هم به طور کامل پرداخت می شود.

 


 

کد خبر 213971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =