۲۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸
  • کد خبر: 215177
گازرسانی به فازهای 3 و 4 بندرعباس در آینده نزدیک

شانا_ گروه گاز: گازرسانی به فازهای 3 و 4 شهر بندرعباس به زودی آغاز می شود و گازرسانی به جزیره کیش نیز از برنامه های آینده شرکت گاز استان است.

به گزارش شانا، مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار شانا مراسم کلنگ زنی عملیات گازرسانی به شهر رودان گفت: عملیات خط انتقال گازرسانی به شهر رودان به طول 19 کیلومتر و با اعتبار 70 میلیارد ریال انجام می شود.

حیدر پروین افزود: 10 میلیارد ریال علاوه بر این اعتبار، به ایستگاه تقلیل فشار گاز شهر رودان اختصاص یافته است.

وی اظهار داشت: برای تامین گاز شهر رودان از خط 56 اینچ صادرات گاز عسلویه به پاکستان، (خط لوله صلح) انشعاب گرفته شده و گاز از این مسیر وارد شهر رودان می شود.

وی تصریح کرد: در فاز بعدی پس از عملیات گازرسانی به شهر رودان، خط انتقال گازرسانی به شهرک صنعتی رودان اجراء خواهد شد و گازرسانی به روستای زیارتعلی بخش رودخانه نیز پیش بینی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان در ادامه گفت: فاز 3 و 4 گازرسانی به شهر بندرعباس نیز به زودی آغاز می شود و گازرسانی به جزیره کیش نیز از برنامه های آینده شرکت گاز استان است که هم اکنون در حال بازاریابی و طراحی قرار دارد.

بر پایه این گزارش در حاشیه این مراسم، نماینده مردم در شرق استان ضمن ابراز خرسندی از تحقق گازرسانی به شهر رودان گفت: گازرسانی یکی از محورهای اصلی توسعه در شرق استان است که با مساعدت استاندار هرمزگان و شرکت گاز، امید است شاهد تسریع در روند گازرسانی استان باشیم.

کد خبر 215177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =