پالایشگاه خانگیران موفق به دریافت گواهینامه نظام مدیریت HSE_MSشد

شانا_گروه گاز: پالایشگاه خانگیران موفق به دریافت گواهینامه سیستم مدیریت HSE_MS شد.

به گزارش شانا، مدیر تعالی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت: ممیزی صدور گواهینامه سیستم مدیریت از تاریخ 25 فروردین ماه گذشته به مدت دو روز توسط تیم ممیزی IMQ در این شرکت انجام شد.

علیرضا پرنیان با اشاره به نقش این سیستم مدیریتی در بهبود فرآیندها و ارتقای فرهنگ HSE در سطح سازمان افزود: این شرکت در ادامه حرکت خود در مسیر تعالی و سرآمدی با بهره گیری از دانش و تجربه کارکنان و زیرساختارهای موجود، مراحل پیاده سازی و استقرار استاندارد مدیریتی یاد شده را طی کرده و شرایط لازم را برای انجام ممیزی صدور گواهینامه مهیا کرده است.

وی افزود: در جلسه اختتامیه، پس از ارائه گزارش تیم ممیزی، استقرار مناسب این سیستم در شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد تایید و گواهینامه سیستم مدیریت HSE_MS به پالایشگاه اعطا شد.

مدیر تعالی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت: از سال 1380 تاکنون سیستم های مدیریت یکپارچه شامل استانداردهای ISO 9001، ISO 14001، OHSAS 18001 و ISO/TS 29001 در این شرکت پالایشی استقرار یافته و گواهینامه های معتبر بین المللی برای آنها صادر شده است.

پالایشگاه خانگیران در 165 کیلومتری مشهد واقع شده و گاز استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، مازندران و بخشی از استان سمنان را تامین می کند.

کد خبر 215235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =