۲۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵
  • کد خبر: 215239
افتتاح یک جایگاه سی ان جی در یاسوج

شانا_ گروه پالایش و پخش: یک باب جایگاه سی ان جی با نام خلیج فارس در یاسوج مرکز استان کهکیلویه و بویر احمد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار شانا مدیر منطقه کهکیلویه و بویر احمد در این باره گفت: جایگاه سی ان جی خلیج فارس با مساحت 3700 متر مربع و 2000 متر مکعب ظرفیت کمپرسور در مدت زمان 17 ماه احداث شد.

اسدالله طاهری با بیان اینکه این جایگاه همچنین دارای 4 دستگاه دیسپنسر و 8 نازل است، افزود: پیش بینی می شود در هر شبانه روز بیش از 3600 خودرو در این جایگاه قادر به سوختگیری باشند.

طاهری با بیان اینکه این جایگاه در محل کمربندی شهر یاسوج واقع شده است، اظهار کرد: این امر باعث کاهش بخش قابل توجهی از مشکلات ترافیکی و سوخت سی ان جی در مرکز استان خواهد شد.

وی در ادامه به منظور توسعه هرچه بیشتر استان کهکیلویه و بویر احمد در امر سوخت رسانی و خدمت به مردم از تمام جایگاهداران خواست تا با واریز به موقع گازبهای خود، زمینه توسعه هرچه بیشتر را فراهم کنند.

بر اساس این گزارش هم اکنون در این استان 25 جایگاه سی ان جی و 25 جایگاه بنزین وجود دارد که از نظر برابری این دو جایگاه عرضه سوخت در سطح مناطق شرکت ملی پخش منحصر به فرد است.

به گزارش شانا شرکت ملی پخش منطقه کهکیلویه و بویر احمد مشتمل بر سه ناحیه گچساران، مرکزی و دهدشت و دارای ظرفیت بیش از 26 میلیون لیتر ذخیره سوخت است.

کد خبر 215239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =