مشارکت بانکها در طرحهای پتروشیمی تسهیل شد

شانا_ گروه پتروشیمی:مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: همزمان با تغییر دستورعمل ذینفع واحد توسط بانکها روند سرمایه گذاری توسط بانکهای ایرانی تسهیل می شود.

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: طبق اعلام بانکهای عامل و سرمایه گذار در طرحهای توسعه ای پتروشیمی از این پس با تغییر دستورعملهای موجود روند مشارکت بانکها در سرمایه گذاریها تسهیل خواهد شد.

عباس شعری مقدم افزود:در صورتی که این دستورالعمل تغییر کند منابع مالی با سهولت بیشتری به طرحهای در حال ساخت تزریق خواهد شد و جهش خوبی را درتکمیل طرحها به همراه می آورد.

وی ادامه داد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی همیشه از سرمایه گذاران برای مشارکت در طرحهای این صنعت دعوت به عمل آورده و آماده هرگونه همکاری و حمایت از سرمایه گذاران است.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با بیان این که همکاری با بانکها وارد مرحله ای جدید شده است گفت: همکاری بانکها می تواند با توجه به فضای مطلوب جاری در کشور، زیرساختهای توسعه صنعت پتروشیمی ایران را به عنوان یک صنعت سود آور که دارای ارزش افزوده بالاست در اقتصاد ملی تقویت کند.

به گزارش شانا عباس شعری مقدم چندی پیش اظهار کرد: با تلاش و همت همه فعالان عرصه پتروشیمی، این صنعت دوباره در مسیر توسعه قرار خواهد گرفت.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با بیان این مطلب افزوده بود: شرکتهای پتروشیمی باید توسعه را در اولویت فعالیتهای خود قرار دهند زیرا فعالیتهای توسعه ای، سودآوری فراوانی برای این شرکتها در آینده به همراه خواهد داشت.

وی با تاکید بر این که باید با اتحاد و همبستگی، نواقص خصوصی سازی در صنعت پتروشیمی و پیامدهای منفی احتمالی آن را برطرف کنیم، گفته بود: شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران در این مسیر از همه شرکتهای واگذار شده حمایت کامل می کند و همچنان در کنار آنها خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان این که با همکاری سازمان بورس، صندوق پتروشیمی با هدف توسعه این صنعت و جذب سرمایه های جدید در حال تشکیل است، تاکید کرده بود: این صندوق می تواند با جذب سرمایه، مشکلات مالی  طرحهای در حال احداث این صنعت را تا حدود زیادی برطرف کند.
کد خبر 215274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =