سامانه 09627 پاسخگوی پرسش های کارت هوشمند سوخت است

شانا_گروه پالایش و پخش: شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران برای اجرای هر چه بهتر فاز دوم هدفمندی یارانه ها از طریق سامانه 09627 با تمام ظرفیت آماده پاسخگویی به پرسش های مربوط به کارت هوشمند سوخت است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران در بازدید از سامانه پاسخگویی به مشتریان (09627) به خبرنگار شانا گفت: این سامانه از جمله مراکز فعال شرکت ملی پخش است که می تواند به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات مختلف مردم در خصوص کارت هوشمند سوخت و موضوع های مرتبط با آن باشد.

مصطفی کشکولی افزود: با توجه به اعلام نرخ جدید بنزین در آینده نزدیک و امکان ایجاد سوال های متعدد در اذهان مردم، سامانه 09627 با تمام ظرفیت، پاسخگوی سوالات خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران همچنین از آمادگی سامانه هوشمند سوخت برای اعمال نرخ جدید بنزین خبر داد.

کشکولی تصریح کرد: جایگاه های عرضه سوخت نیز آماده اند تا با اعلام نرخ جدید بنزین، خدمات خود را همچون گذشته به مردم ارائه دهند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران همچنین بر همکاری مردم برای اجرای هر چه بهتر فاز دوم هدفمندی یارانه ها تاکید کرد.

به گزارش شانا، سامانه پاسخگویی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی همزمان با اجرای طرح هدفمندی یارانه ها در کشور به دنبال نیاز مردم به پاسخگویی به پرسش متعدد آنان درباره نحوه اجرای طرح، سرنوشت سهمیه بنزین موجود در کارت ها و ... ، از آذر ماه  ١٣٨٩در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران راه اندازی شد که مسئولیت آن از شهریور ٩٠ به اداره کل روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی محول شد.

کد خبر 215357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =