جایگاه های سوخت ساحلی کشور توسعه می یابد

شانا_ گروه پالایش و پخش: جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی در نوار ساحلی کشور با هدف پیشگیری از عرضه خارج از شبکه، تقویت می شود.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در گفتگو با خبرنگار شانا با تاکید برساماندهی و تقویت بیش از پیش عرضه سوخت به شناورهای دریایی در آبهای ساحلی کشور، تصریح کرد: عرضه سوخت به شناورها هم اکنون در 12 نقطه از سواحل آبی کشور انجام می شود.

مصطفی کشکولی افزود: با توجه به تاکید وزیر نفت مبنی بر توسعه و تقویت جایگاه های عرضه سوخت ساحلی، قرار است تا نیمه اردیبهشت امسال در بندرعباس سه یا چهار جایگاه عرضه سوخت ایجاد شود.

وی با اشاره به مرزهای آبی مشترک با برخی کشورهای همسابه در استان های ساحلی کشور تصریح کرد: این جایگاه ها سوخت مورد نیاز شناورهای دریایی را با نرخ تعادلی عرضه خواهند کرد.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: ایجاد جایگاه های سوخت ساحلی در دیگر استان های ساحلی کشور ( برای فروش فرآورده های نفتی به شناورها) با نرخ تعادلی در دست پیگیری است.

کشکولی درباره فروش فرآورده نفتی با نرخ تعادلی در مرزهای خشکی کشور نیز گفت: این مهم علاوه بر کاهش و پیشگیری عرضه خارج شبکه سوخت، درآمدی را نیز برای کشور ایجاد کرد.

به گفته وی سال گذشته فروش فرآورده در مرزهای خشکی کشور با 137 درصد رشد ( نسبت به سال قبل از آن) به 110 میلیون لیتر رسید.


کد خبر 215414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =