تسهیلات 60 میلیارد ریالی برای یکی از تامین کنندگان لوله صنعت نفت

شانا _ گروه دولت و مجلس: با هدف تقویت و برطرف کردن مشکلات مالی و سرمایه در گردش لوله گستر اسفراین، 60 میلیارد ریال تسهیلات به این شرکت پرداخت خواهد شد.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، یحیی نیکدل، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی با اعلام این خبر  گقت: پرداخت تسهیلات بانکی به شرکت لوله گستر اسفراین که به صورت انحصاری لوله بدون درز برای وزارت نفت و شرکتهای نفتی تولید می کند، برای برطرف کردن مشکلات مالی  پارسال آن است.

وی افزود: همچنین واحدآذین فورج اسفراین، که از واحدهای صنعتی فعال استان است، توانسته است در فضای بسیار محدود کارهای بزرگی انجام دهد و تولیدات آن در سطح ملی و حتی در بین المللی مطرح باشد.

به گفته نیکدل این واحد صنعتی با محدودیت فضا، تقاضای طرح توسعه و انتقال به یک فضای جدید را داشته که سال قبل مشکل زمین آن حل شد و مجوز آن صادر شده است.

وی افزود: با توجه به اشتغال پایداری که در این واحد صنعتی وجود دارد، در آینده شاهد توسعه و پویایی این واحد خواهیم بود.

بر پایه این گزارش، رمضانعلی خشوعی، مدیرعامل شرکت لوله گستر اسفراین نیز گفت: در ایام تعطیلات نوروز، نیروهای تعمیراتی همه دستگاههای آن بویژه کوره ها و واحدهای رزوه زنی را با کار شبانه روزی، آماده کردند.

خشوعی افزود: با آغاز به کار در سال جدید برنامه ای با تولید حدود 21 هزار تن لوله های جداری به هیات عامل سازمان گسترش اعلام شده که بناست با کمک واحدهای فنی و تولید بموقع و منطبق با استانداردهای مورد قبول وزارت نفت تولید و تحویل مشتری شود.

وی گفت: با توجه به این که سال قبل دچار رکود در تولید و مشکلات مالی بودیم امسال توافقات زیادی با مشتریان صورت گرفته و قراردادهای متعددی به ارزش ریالی افزون بر هزار و 500 میلیارد ریال بسته شده است.

شرکت لوله گستر اسفراین در سال 83 به بهره برداری رسید و فعالیت خود را با ظرفیت تولید 120 هزار تن لوله فولادی بدون درز در این شهرستان آغاز کرد.

کد خبر 215449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =