افزایش 23 درصدی سرانه آموزش حین خدمت در مجتمع پارس جنوبی

شانا_گروه گاز: سرانه آموزش حین خدمت کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی 23 درصد در سال 92 نسبت به سال مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

سرپرست آموزش نیروی انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی با اعلام افزایش 23 درصدی سرانه آموزش حین خدمت کارکنان در سال گذشته گفت: در سال 92 بیش از 700 دوره و سمینار آموزشی در داخل و خارج از مجتمع برگزار شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشدی معادل 25 درصد داشته است.

محمد رضا مصلائی افزود: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته و با هدف ارتقای سطح دانش و مهارت کارکنان، موفق به برگزاری بیش از 196 هزار نفر ساعت آموزش در سال 92 شدیم که از نظر نفر ساعت بیش از 49 درصد و از نظر سرانه آموزش بیش از 23 درصد نسبت به سال قبل رشد داشتیم.

وی ادامه داد: سرانه آموزش در سال 92 معادل 78 ساعت به ازای هر نفر بوده است و  آموزش، یادگیری و بکارگیری آن، سه مولفه‌ مهم در موفقیت سازمان‌ها است، از اینرو با توجه به وجود نیروهای تحصیلکرده و جوان، همچنین بکارگیری تکنولوژی‌های نوین در فرآیندهای عملیاتی، لزوم توجه به امر آموزش در این مجتمع ضروری است.

سرپرست آموزش نیروی انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: بر این اساس دستیابی به سرانه آموزش 100 ساعت در سال 93 هدفگذاری شده است که امیدواریم بتوانیم با کمک کارکنان به آن دست یابیم.

مصلائی تمدید گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت در آموزش ISO 10015 در سال گذشته را نشان از نگاه سیستمی به آموزش در مجتمع دانست.

وی به چشم انداز آموزش در مجتمع گازی پارس جنوبی اشاره و تصریح کرد: از آنجایی که چشم انداز ما تبدیل شدن به فرآیند آموزش سرآمد در صنعت نفت و یکی از مولفه‌های آن لزوم توجه به ارتقای اثربخشی دوره‌های آموزشی است، از اینرو احداث و راه‌اندازی 7 کارگاه آموزشی برق، ابزار دقیق و مکانیک در دستور کار قرار گرفت که با تشکیل کارگروه یاد شده، ضمن شناسایی اقلام مورد نیاز، مراحل سفارش‌گذاری آنها در حال انجام است.

سرپرست آموزش نیروی انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار امیدواری کرد که در 6 ماه نخست سال جاری کارگاه های یاد شده راه اندازی شود.

کد خبر 215645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =