۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷
  • کد خبر: 215755
برگزاری اجلاس بین‌المللی فناوری پتروشیمی در قطر

شانا _ گروه بین‌الملل: چهارمین اجلاس سالانه فناوری پتروشیمی 16 تا 18 اردیبهشت در دوحه قطر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری زاویه، چهارمین اجلاس بین‌المللی فناوری پتروشیمی 6 تا 8 ماه مه (16 تا 18 اردیبهشت ماه 93) با حضور متخصصان حوزه نفت و گاز در دوحه، پایتخت قطر برگزار می‌شود.

شرکت کنندگان در این اجلاس به بررسی آخرین تحولات جهانی صنعت پتروشیمی و استراتژی‌های آینده این صنعت می‌پردازند.

بر اساس این گزارش، دو روز اول آن به برگزاری جلسه‌های بحث و گفتگو و همچنین ارائه سخنرانی اختصاص دارد و در روز پایانی اجلاس نیز کارگاه‌های آموزشی مرتبط با پتروشیمی برگزار می‌شود.

وینایاک ماراث، معاون ارشد شرکت ریلیانس تکنولوژی هند از جمله سخنرانان اصلی اجلاس است که به ارائه نتایج تحقیقات خود در زمینه بهبود تولید از طریق نظارت پیشرفته کارخانه‌ها می‌پردازد. 

ماراث که سابقه فعالیت 34 ساله در حوزه‌های عملیاتی، راه‌اندازی کارخانه‌ها، مدیریت پروژه، روابط صنعتی و تحول کسب و کار را دارد،‌ در سخنرانی خود بر بهبود قابلیت اطمینان به تولید و شناسایی فرصت‌های بهینه‌سازی می‌پردازد.

شرکت نفت کویت، شرکت نفت قطر، جی آر پی، بریتلینگ انرژی، لینکرز کمیکالز اند پلیمرز تکنولوژی و شرکت کاوست کاتالیست سنتر از جمله شرکت‌های حاضر در این کنفرانس هستند که به ارائه موضوعاتی مثل بهبود هدف‌گیری عملیاتی، بهینه‌سازی سود و مصرف انرژی می‌پردازند.

این گزارش حاکیست،‌ توسعه و ساخت شهرک‌های صنعتی انرژی و پتروشیمی، یکپارچه‌سازی مدیریت کربن در مجتمع‌های پتروشیمی را از جمله راه‌حل‌های پینشهادی شرکت‌های شرکت کننده دراین اجلاس برای توسعه صنعت پتروشیمی است.

این اجلاس در حالی در پایتخت قطر برگزار می‌شود که انتظار می‌رود میزان سرمایه‌گذاری‌ها در صنعت پتروشیمی این کشور این امید را بوجود آورده است که صادرات محصولات پتروشیمی تا سال 2020 به 23 میلیون تن در سال برسد.

کنفرانس بین‌المللی فناوری پتروشیمی از سوی مجمع تولیدکنندگان مستقل برق که یک سازمان مردم نهاد متشکل از مدیران ارشد و شرکت‌های مرتبط با حوزه انرژی است، حمایت می‌شود.

کد خبر 215755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =