۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹
  • کد خبر: 217617
روابط عمومی دانشگاه صنعت نفت در خوزستان درخشید

اهواز _ شانا _ گروه عمومی: روابط عمومی دانشگاه صنعت نفت رتبه دوم مراکز علمی نخستین جشنواره انتخاب برترین روابط عمومی‌ها و مدیران ارتباط‌ گستر استان خوزستان را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب در این جشنواره که تحت عنوان جشنواره سلام به همت اداره کل روابط عمومی استانداری خوزستان با همکاری انجمن روابط عمومی ایران همزمان با ۲۷ اردیبهشت ماه ( روز ارتباطات و روابط عمومی) برگزار شد، 40 روابط عمومی دارای شرایط لازم شرکت داشتند.

 

این جشنواره پس از اعلام فراخوان عمومی و دریافت مستندات و آثار و انجام نشست توجیهی شروع به کار کرده بود و در ابتدا آثار ارائه شده از سوی داوران جشنواره که از استادان دانشگاهها و  صاحب نظران در امر رسانه بودند بر اساس شاخص‌های در نظر گرفته شده ارزیابی شدند.   

110روابط عمومی از ادارات و شرکت‌های دولتی و غیردولتی، فرمانداریها، شهرداریها، موسسات علمی و دانشگاهی، موسسات فرهنگی، دینی و رسانه‌ های استان در این جشنواره شرکت کردند که ۴۰ روابط عمومی (۳۶ درصد) حد نصاب لازم را کسب کرده  و  به  مرحله دوم ارزیابی راه یافتند.  

این جشنواره در سالن اجتماعات امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز برگزار شد و روابط عمومی دانشگاه صنعت نفت پس از قرار گرفتن در بین ۴۰ روابط عمومی برتر و راهیابی به مرحله دوم ارزیابی پس از دانشگاه جندی شاپور موفق شد رتبه دوم روابط عمومی برتر مراکز علمی را به خود اختصاص دهد و از سوی استاندار خوزستان لوح یادبود و تندیس جشنواره  را دریافت کرد.

کد خبر 217617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =