اعلام آمادگی سرمایه گذاران جدید برای حضور در صنعت گاز ایران

سرمایه گذاران جدیدی در زمینه های BOT و BOO برای سرمایه گذاری در حوزه های ذخیره سازی، انتقال و توسعه اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش خبرنگار شانا، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران درهشتمین جلسه هم اندیشی مدیریت و اعضای هیئت مدیره، گفت:پیاده سازی اهداف سند چشم انداز و طرح جامع صنعت گاز را از مهم ترین اولویتهای شرکت ملی گاز ایران است.

حمیدرضا عراقی افزود: خوشبختانه در حال حاضر با برگزاری جلسات مختلف با مدیریت های مرتبط و با حضور دکتر مسعود نیلی، مشاور رئیس‌جمهور در امور اقتصادی، اقدام های خوبی در این خصوص انجام شده و تمام برنامه های شرکت ملی گاز ایران باید بر اساس جدول های تهیه شده در این برنامه انجام شود.

وی با بیان اینکه شرکت ملی گاز ایران بر اساس سه پایه منابع مالی، منابع گازی و منابع انسانی بنا شده است، افزود: تاکنون بیشتر روی منابع انسانی تکیه داشته ایم در حالی که در دو پایه دیگر نیز مشکلات فراوانی وجود دارد که باید اصلاح شود.

عراقی تصریح کرد: هم اکنون اقدام های خوبی در زمینه اصلاح ساختار مالی در دست اجراست که امیدواریم با ایجاد نظم و انضباط مالی شاهد رفع مشکلات در این زمینه باشیم.

وی با اشاره به اینکه منابع انسانی یکی از مهمترین پایه های صنعت گاز است، بر جذب نیروی انسانی مناسب و توانمندسازی نیروهای موجود تاکید کرد و گفت: توانمندسازی نیروی انسانی از طریق تفویض اختیار و کار به زیر مجموعه، به نتیجه می رسد.

برقراری ارتباط مناسب با سرمایه گذاران مشتاق برای حضور در پروژه های صنعت گاز

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون سرمایه گذاران جدیدی در زمینه های BOT  و BOO برای سرمایه گذاری در حوزه های ذخیره سازی، انتقال و توسعه اعلام آمادگی کرده اند، اظهار کرد: باید برنامه ریزی کرده و با آمادگی کامل و اطلاعات صحیح با آنها ارتباط برقرار کنیم و در این زمینه توجه به آموزش های تخصصی درون سیستمی یکی از ارکان اصلی برای رسیدن به اهداف شرکت است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در شرکت ملی گاز ایران نگاه به درون ایجاد شده و بر اساس توانمندی افراد درباره آنها تصمیم گیری می شود، افزود: یکی از مسایلی که باید به آن توجه ویژه شود موضوع بی اعتمادی است، رعایت عدالت اعتماد می آورد و چنانچه کسی در سازمان خلاقیت داشته باشد، توانمند باشد و ارشدیت و مرشدیت را رعایت کند، می تواند ایجاد اعتماد کند.

کد خبر 221020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =