تولید پروپیلن پتروشیمی بندرامام 11 درصد افزایش یافت

شرکت بسپاران بندرامام در سه ماهه نخست امسال با افزایش 11 درصدی تولید پروپیلن توانست از برنامه تعیین شده تولید این محصول عبور کند.

به گزارش شانا، مدیرعامل پتروشیمی بندرامام گفت: شرکت بسپاران بندرامام در سه ماه نخست امسال با برنامه ریزی های انجام شده و تولید بیش از 20 هزار تن محصول پروپیلن با 11 درصد افزایش تولید توانست از برنامه تعیین شده تولید این محصول پیشی بگیرد.

مهندس رضا امیری افزود: همچنین شرکت بسپاران بندرامام در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته توانست با رکورد 34 درصدی، تولید پروپیلن در این مجتمع را ارتقا دهد.

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام اظهار کرد: شرکت بسپاران بندر امام به عنوان یکی از تامین کنندگان اصلی محصولات پلیمری کشور است، این شرکت طی سه ماهه نخست سالجاری با تولید بیش از 146 هزار و 953 تن محصولات پلیمیری نسبت به مدت مشابه سال گذشته به افزایش 31 درصدی در تولید محصول دست پیدا کرد. 

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی بندر امام، پروپیلن به عنوان خوراک برای تولید پلیمرهای مختلف و محصولات میانی کاربرد فراوانی دارد که مهمترین مشتقات این محصول عبارت است از پلی‌پروپیلن، آکریلونیتریل، پروپیلن اکسید، فنول، اکسوالکل، اسید آکریلیک، ایزوپروپیل‌الکل، الیگومرها و .... که در نهایت به صورت مواد مورد نیاز صنایع الکترونیک، خودروسازی، ساختمان‌سازی بسته‌بندی و نظیر آن مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شرکت بسپاران یکی از پنج شرکت‌ تابعه پتروشیمی بندر امام است که به عنوان اولین تأمین کننده محصولات پلیمری به حساب می‌آید و دارای واحدهای پلی اتیلن سبک ( LDPE)، پلی اتیلن سنگین (HDPE) پلی پروپیلن (PP)، پی وی سی(PVC) و لاستیک مصنوعی ( SR/BD) است که تولیدات این واحدها در تهیه ظروف پلاستیکی مخصوص نگهداری مایعات، لوله‌های مخصوص گاز‌رسانی، ظروف مخصوص نگهداری مواد شیمیایی و غذایی، گونی‌های پلاستیکی، لوازم منزل و دکوراسیون، تایرهای سواری، کامیون، صنایع کفش‌سازی ، اسباب‌بازی و عایق الکتریکی کاربرد دارد.

کد خبر 221388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =