شاخص بورس به کانال 74هزار واحد بازگشت

بورس تهران امروز توانست یک بار دیگر به کانال 74 هزار واحدی برگردد و روند آرام اما صعودی خود را ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار شانا امروز بورس تهران توانست بازهم حضور در کانال 74 هزار واحدی را تجربه کند و شاخص با افزایش 255 واحدی کانال 74 هزار واحد را پس گرفت که به دنبال آن، ارزش روز بازار نیز با روندی افزایشی به 341 هزار میلیارد تومان رسید.

نماد معاملاتی شرکتهای نفت، گاز و پتروشیمی تامین، سرمایه‌گذاری دارویی تامین، سرمایه‌گذاری خوارزمی، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، خدمات انفورماتیک، پتروشیمی خارک، گسترش نفت و گاز پارسیان، گروه صنعتی پاکشو و هلدینگ توسعه صنایع بهشهر بیشترین تاثیر افزایشی را در این روند گذاشته‌اند.

امروز رخداد دیگری که سبب جان گرفتن بازار شد، باز گشت بزرگترین هلدینگ حاضر در بورس تهران به جمع نامداران بورس بود و امروز هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس نخستین بار  در چند ماه گذشته با صف خرید روبرو شد و تأثیر 306 واحدی بر شاخص گذاشت و به دنبال آن هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی تأمین، توسعه معادن و فلزات، سرمایه‌گذاری دارویی تأمین، سرمایه‌گذاری خوارزمی، پتروشیمی خارک، توسعه صنایع بهشهر، سیمان فارس و خوزستان، گسترش نفت و گاز پارسیان و سرمایه‌گذاری غدیر بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص داشتند و یک بار دیگر رونق بازار سرمایه را رقم زدند.

در فرابورس  نیز شاخص با افزایش 7 واحدی به 809 واحد رسید که پتروشیمی مارون ،هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و پتروشیمی خراسان بیشترین تاثیر افزایشی را داشتند.


کد خبر 221634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =