برگزاری طرح نشاط و تعالی ویژه فرزندان کارکنان شرکت ملی حفاری

جانشین پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران از حضور 300 نفر از فرزندان کارکنان این شرکت در طرح نشاط و تعالی تابستان امسال خبر داد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب سید حسن حسینی در توضیح بیشتر در این باره گفت: بر اساس برنامه های تدوینی پایگاه مقاومت بسیج شرکت و حوزه بسیج شهید تندگویان منطقه جنوب امسال نیز همانند سالهای گذشته فرزندان نوجوان و جوان کارکنان در قالب این طرح در برنامه های آموزشی، ورزشی و تفریحی شرکت می کنند.


وی افزود: در برنامه های آموزشی کلاسهای رباتیک، اصول دین و زندگی، زبان، آموزش رایانه، روانشناسی و در بخش برنامه های ورزشی، تفریحی استفاده از مجتمع تفریحی سرزمین موجهای آبی، مسابقات ورزشی ، تیراندازی و اردوهای درون و برون استانی برنامه ریزی و به اجرا در می آید.


حسینی اظهار کرد: کلاسهای آموزشی طرح نشاط و تعالی ویژه فرزندان کارکنان شرکت با هماهنگی و همکاری واحد آموزش و تجهیز نیروی انسانی برای فرزندان دختر و پسر مقاطع تحصیلی ابتدایی تا پیش دانشگاهی برگزار می شود.

 

جانشین پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران اجرای برنامه های فرهنگی و پرکردن اوقات فراغت را از اهداف طرح نشاط و تعالی برشمرد و گفت: علاوه بر برگزاری کلاسها به صورت متمرکز در اداره آموزش شرکت  ، برای بهره مند شدن دیگر علاقمندان که قادر به حضور در کلاسها نیستند در مساجد شهرکهای نفت ، قائم و شهرک حفاری با همکاری استادان مجرب این برنامه ها در حال اجراست.

 

دوره طرح نشاط و تعالی برای فرزندان کارکنان شرکت ملی حفاری که از یکم تیرماه  آغاز شده، نیمه شهریور ماه با برپایی جشن پایانی از سوی حوزه بسیج شهید تندگویان جنوب با قدردانی از نفرات برتر و پایگاههای نمونه شرکتهای تابع وزارت نفت در جنوب به پایان می رسد.

 

 

 

 

 

کد خبر 221662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =