20 درصد جایگاههای سوخت میاندوآب درجه "ممتازی" کسب کردند

20 درصد جایگاههای سوخت اختصاصی ارزیابی شده در نیمه نخست امسال منطقه میاندوآب، ممتاز شناخته شدند.

به گزارش شانا، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب، گفت: در ماههای اردیبهشت و خردادماه امسال، 55 باب جایگاه ارزیابی فنی شدند که 11 باب آن موفق به کسب درجه ممتازی شدند.

مجرد افزود: تعیین سطح استانداردهای فنی، ایمنی، زیباسازی، همچنین تکریم ارباب رجوع، تامین بموقع فرآوردههای نفتی، نصب تابلوهای استاندارد، اطلاع رسانی، علائم هشدار دهنده، همچنین نظافت جایگاه و سالم بودن تجهیزات جایگاه، نصب دوربینهای مدار بسته و رعایت سایر دستورعملها و خدمات جانبی، شاخص های این ارزیابی است.

وی با تاکید بر این که ارزیابیهای فنی از جایگاهها بطور مرتب انجام می شود، اظهار کرد: این ارزیابیها هر 6 ماه یکبار با حضور اعضای درجه بندی متشکل از مدیر یا معاون منطقه و روسای واحدهای خدمات بازرگانی، سامانه هوشمند، خدمات مهندسی، روابط عمومی و اچ اس یی انجام می شود.

به گفته وی در مجموع این ارزیابیها، هشت باب جایگاه درجه یک، 19 باب درجه دو، 6 باب جایگاه درجه سه و 11 باب دیگر نیز درجه چهار (خارج از طرح) شناخته شد.

مجرد تصریح کرد: در نتیجه این ارزیابیها 46 درصد جایگاهها افزایش سطح درجه داشتند.

به گزارش شانا درجه ممتاز، بالاترین درجه ارزیابی جایگاههای اختصاصی است و جایگاههائی که به این درجه برسند، بیشترین سطح  کارمزد فروش فرآورده های  نفتی را دریافت می کنند.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب با توجه به موقیعت جغرافیایی و اقتصادی ( دارا بودن بازارچه های مرزی ، سیاحتی ،..) یکی ازمناطق 37 گانه است که دارای بیشترین جایگاههای ممتاز را داراست.

منطقه میاندوآب با بهره گیری از 84 باب جایگاه عرضه فرآورده نفتی، سوخت رسانی به 8 شهرستان جنوب استان آذربایجان غربی را انجام می دهد.

کد خبر 221712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =