شرکت گاز مدیریت مصرف انرژی را بصورت جدی پیگیری می کند

مدیریت و بهینه سازی مصرف انرژی در شرکت ملی گاز ایران بصورت جدی پیگیری می شود.

مدیر برنامه ریزی شرکت ملی گاز ایران در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: در حال حاضر سازمان بهینه سازی مصرف سوخت بعنوان متولی اینگونه طرح ها شناخته می شود و شرکت ملی گاز ایران نیز همسو با این سیاست ها حرکت می کند.

حسن منتظر تربتی افزود: امیدوارم با توجه به این سیاست ها بتوانیم با یک دیدگاه و ساختار بهتر کار کنیم و با روشهای منطقی تری مباحث مصرف سوخت را پیگیری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: قرارداد اعطای مجوز به تولید بخاری های گازسوز با رده انرژی B با طراحی مخترعان داخلی، یکی از برنامه های شرکت ملی گاز ایران در حوزه بهینه سازی مصرف سوخت است.

به گفته وی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پارک فناوری پردیس از یک طرف و شرکت ملی گاز ایران و یک شرکت تولید کننده وسایل گازسوز داخلی از طرف دیگر، طرف های این قرارداد را تشکیل می دهند.

افزایش تولید و انتقال گاز نیاز به زیرساختهای ویژه دارد

مدیر برنامه ریزی شرکت ملی گاز ایران در ادامه این گفتگو با بیان اینکه افزایش تولید و انتقال گاز نیاز به زیرساختهای ویژه دارد، اظهار کرد: برای ایجاد این زیرساختها باید بصورت جدی در حوزه تامین منابع مالی و مسائل اجرایی گام برداشت.

تربتی درباره برنامه گازرسانی به روستاها نیز گفت: با توجه به طرح شرکت ملی گاز ایران در این زمینه، سقف و توسعه گازرسانی به روستاها مشخص می شود.

وی ادامه داد: با توجه به این طرح مشخص می شود که در کدام منطقه باید از گاز و در کدام منطقه باید از انرژی های جایگزین استفاده شود.

 

کد خبر 221714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =