۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳
  • کد خبر: 221720
استقرار نظام مدیریت دانش در شرکت گاز استان یزد

نظام مدیریت دانش در شرکت گاز استان یزد مستقر می شود.

به گزارش شانا، مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت: این شرکت بعنوان یکی از شرکت های پایلوت برای استقرار نظام مدیریت دانش در سطح شرکت ملی گاز ایران انتخاب شده است.

علیرضا پیله ور افزود: با توجه به اعلام آمادگی این شرکت و بررسیهای کارشناسی انجام شده و وجود زیر ساخت های لازم، شرکت گاز استان یزد بعنوان یکی از شرکتهای پایلوت، برای استقرار نظام مدیریت دانش در سطح شرکت ملی گاز ایران انتخاب شده است.

وی یادآور شد: این امر نیازمند انجام فعالیت هایی در حوزه های سنجش بلوغ مدیریت دانش، فرهنگ سازی و آموزش، مدل سازی دانش، ایجاد نظامات و آئین نامه ها، سازماندهی، پیاده سازی، اجرا و استقرار نرم افزار پروژه است.

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد خاطرنشان کرد: بمنظور حفظ رویه و ایجاد یک شبکه دانش یکپارچه در سطح شرکت ملی گاز ایران، نرم افزاری در این رابطه توسط مشاور پروژه طراحی شده که در تمام شرکت های تابعه و مناطق عملیاتی استقرار خواهد یافت.

به گزارش شانا، شرکت گاز استان یزد با هدف دستیابی به اهداف مهم خود بدلیل کویری بودن، شرایط خاص آب و هوایی و بافت قدیمی شهرها و روستاها با مشکلات زیادی مواجه بوده است.

بر پایه این گزارش، عواملی از جمله کوچه های کم عرض، سست بودن بافت خاک، وجود چاهها و قنوات متعدد و زیر زمینهای متصل به هم، عملیات گازرسانی را در استان یزد دشوار کرده است.

کد خبر 221720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =