آمادگی بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان برای حضور در لیگ برتر

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت مناطق نفتخیزجنوب گفت: ماندگاری و در میانه جدول قرار گرفتن از اهداف تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درسال اول حضور در رقابتهای لیگ برتر باشگاه های کشور است.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، محمد نظری افزود: یک برنامه سه ساله برای حضور این تیم در لیگ برتر تدوین شده، به طوری که از سالهای دوم به بعد در بالای جدول قرار گرفتن از اهداف این باشگاه است.

وی با اشاره به ترکیب تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: درنخستین سال حضور در لیگ برتر با یک تیم جوان و همراه با برخی بازیکنان با تجربه اما با انگیزه بالا کار را شروع خواهیم کرد.

نظری درباره آمادگی این تیم گفت: برای آماده شدن بازیکنان از حدود 50 روز پیش تمرینهای تیم آغاز و در این مدت دو اردوی تدارکاتی در بروجرد و کرج برگزار شد تا بازیکنان بتوانند دور از گرمای خوزستان راحت تمرین کنند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت مناطق نفتخیزجنوب افزود: به واسطه تمرینها و بازیهای تدارکاتی که انجام شد بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان از آمادگی مطلوبی برای شروع لیگ برتر برخوردار هستند.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درهفته اول لیگ برتر چهاردهم در کرج مهمان تیم سایپای البرز است.

آغاز اردوی تیم ملی بسکتبال در تهران

رئیس اداره ورزش و جوانان ماهشهر گفت: کادر فنی تیم ملی بسکتبال پنج بازیکن تیم پتروشیمی بندرامام را به اردوی آماده سازی این تیم دعوت کرد.

خادمعلی تهذیبی اسامی این بازیکنان را مهدی کامرانی، حامد آفاق، بهنام یخچالی، ارسلان کاظمی و عرفان نساج عنوان کرد و افزود: این بازیکنان بدلیل درخشش در رقابت های لیگ برتر به تیم ملی راه یافتند.

اردوی تیم ملی بسکتبال ایران امروز (یکشنبه، 5 مردادماه) در تهران آغاز می شود و این تیم اواسط  ماه جاری برای برگزاری اردوی تدارکاتی عازم کشور اسلوانی می شود.

حضور 4 بازیکن تیم فوتسال بانوان آبادان در اردوی آماده سازی تیم ملی بانوان

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: چهار بازیکن تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان به اردوی آماده سازی تیم ملی بانوان کشور دعوت شدند.

پیمان  ادیبی افزود: سهیلا ملمولی، نسیمه غلامی، بهاره رستم پور و راحله چعبی از تیم پالایش نفت آبادان به  اردوی آماده سازی تیم ملی در تهران دعوت شده اند.

وی اظهار کرد: پگاه عبیدی نیز به این اردو دعوت شده بود اما بدلیل مصدومیت شانس حضور در تیم ملی را از دست داده است.

کد خبر 221896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =