میانگین مصرف بنزین کشور به 63 میلیون لیتر کاهش یافت

میانگین مصرف بنزین در هفته منتهی به سوم مردادماه امسال با بیش از سه میلیون لیتر کاهش نسبت به هفته قبل از آن، به 63 میلیون لیتر در روز رسید.

به گزارش شانا، در بازه زمانی 28 تیر تا سوم مرداد ماه امسال، مصرف بنزین کل کشور 439 میلیون و 400 هزار لیتر بود که در مقایسه با هفته قبل از آن ( 460.9 میلیون لیتر) 21 میلیون و 500 هزار لیتر کاهش داشت.

بر پایه این گزارش، بیشترین مصرف این فرآورده با 76.1 میلیون لیتر به روز پنجشنبه (دوم مرداد ماه) و کمترین میزان آن نیز با 50.2 میلیون لیتر به روز شنبه ( 28 تیرماه) مربوط می شود.

از کل بنزین مصرفی در بازه زمانی یاد شده، 26.4 میلیون لیتر سوپر بوده است که از میانگین مصرف روزانه سه میلیون و 700 هزار لیتر این فرآورده حکایت دارد.

به گزارش شانا، فردا دوشنبه (6 مردادماه) آخرین روز ماه مبارک رمضان است و انتظار می رود با پایان این ماه پر خیر و برکت، موج دیگری از سفرهای تابستانی رقم بخورد.

با شروع این موج جدید، پیش بینی می شود شاهد رشد مصرف بنزین باشیم و مصرف این فرآورده که در ماه مبارک رمضان در محدوده 63 میلیون لیتر بود، بطور طبیعی افزایش خواهد یافت.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در اطلاعیه ای بر آمادگی جایگاههای عرضه سوخت کشور تاکید و علام کرده است: تمام جایگاههای سوخت در سراسر کشور با ذخیره سازی مناسبی که انجام داده اند، آماده ارائه بدون وقفه خدمت رسانی به مسافرانی هستند که با پایان ماه مبارک رمضان دور جدید از سفرهای خود را آغاز می کنند.

 

 

 

 

 

کد خبر 221906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =