۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳
  • کد خبر: 221921
نیاز شبکه گاز اصفهان به 100 ایستگاه تقلیل فشار

شبکه گازرسانی استان اصفهان نیاز به راه اندازی 100 ایستگاه تقلیل فشار (TBS) دارد.

رئیس خدمات فنی و مهندسی شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به روند بی رویه تغییر کاربریهایی که بدون هماهنگی و اخذ مجوز از شرکت گاز انجام می شود، گفت: در برخی مناطق بویژه در فصول سرد با افت فشار گاز مواجهه می شویم که برای رفع این مشکل باید ایستگاههای TBS را در نقاط مختلف شهر احداث کنیم.

غلامرضا اسماعیلیان افزود: برای حفظ شبکه های گازرسانی موجود باید بیش از 100 ایستگاه TBS در سطح استان راه اندازی شود که برای هر ایستگاه حداقل 50 متر مربع زمین مورد نیاز است و تامین این نیاز اساسی حمایت و همکاری شهرداریها را می طلبد.

وی با اشاره به اینکه مکان یابی محل احداث این ایستگاهها انجام شده، خاطرنشان کرد: باوجود پیگیری های متعدد، شهرداری تاکنون اقدام خاصی در این خصوص انجام نداده است.

اسماعیلیان یادآور شد: با توجه به صنایع عمده پرمصرفی که در استان وجود دارد، با راه اندازی این ایستگاه ها تا 50 سال آینده تامین گاز استان در بخشهای مختلف تضمین می شود.

رئیس خدمات فنی و مهندسی شرکت گاز استان اصفهان با بیان اینکه عملیات گازرسانی در استان اصفهان با توجه به بهره مندی بیش از 99.5 درصد جمعیت شهری استان از این نعمت طبیعی روبه اتمام است، یادآور شد: درحال حاضر بیشتر فعالیت ها در حوزه بروزرسانی و تعمیر شبکه های گاز رسانی متمرکز شده است.

به گفته وی، بطور میانگین اگر به شبکه گازرسانی هرشهر 5 درصد گاز اضافه شود، آن شبکه بروز می شود.


کد خبر 221921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =