۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸
  • کد خبر: 221923
آمادگی شرکت پخش مازندران در تعطیلات عید فطر

حوزه پخش فرآوردههای نفتی غرب استان مازندران با آمادگی کامل پذیرای مسافرانی است که در تعطیلات عید سعید فطر به این منطقه سفر می کنند.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چالوس به خبرنگار شانا گفت: 50 جایگاه عرضه فرآوردههای نفتی و 36 جایگاه عرضه سی ان جی منطقه چالوس آماده هستند تا سوخت مورد نیاز مسافرانی را که به منطقه غرب مازندران سفر می کنند، تامین کنند.

سید محمود طاهری با بیان این که ورود مسافران به چالوس برای اقامت و یا گذر از آن از امروز (6 مرداد) آغاز می شود، اظهار کرد: برای پاسخگویی به نیاز مسافران ذخیره سازی مناسب و مطلوبی صورت گرفته و بمنظور پاسخگویی به نیاز جایگاهداران نیز فروش اعتباری فوق العاده سوخت پیش بینی شده است.

وی درباره مصرف بنزین در تعطیلات عید سعید فطر که بگونه ای موج دوم سفرهای تابستانی نیز محسوب می شود، گفت: مصرف روزانه این فرآورده در روزهای معمولی به 1.3 تا 1.4 میلیون لیتر می رسد؛ اما با توجه به پایان یافتن ماه مبارک رمضان و شروع موج دوم سفرهای تابستانی که با تعطیلات چند روزه مصادف شده است، پیش بینی می شود این میزان در برخی روزها به 2.5 میلیون نیز افزایش یابد.

طاهری تصریح کرد: البته رفتار مصرفی مسافران به عوامل مختلفی همچون امکانات اقامتی، امکان سفر به لحاظ هزینه های سفر و شرایط آب و هوایی، بستگی دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چالوس درباره کنترل و نظارت جایگاههای عرضه سوخت منطقه غرب مازندران نیز گفت: بمنظور خدمت رسانی هر چه بهتر به مسافران، گروههای بازرسی برای نظارت بر ارائه سوخت به لحاظ کمی و کیفی پیش بینی شده است.

به گفته طاهری کشیکهایی نیز در ستاد و نواحی زیر مجموعه آن، چگونگی سوخت رسانی به مسافران را در جایگاهها رصد می کنند تا تامین و توزیع سوخت به نحوی مطلوب انجام شود.

کد خبر 221923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =