پنجمین گردهمایی مدیران بازرگانی مجتمعهای پتروشیمی ماهشهر

پنجمین گردهمایی مدیران بازرگانی و مسئولان ساخت داخل مجتمعهای پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر، سوم شهریورماه در ماهشهر برگزار می شود.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت کالای پتروشیمی، بهرام پورحسن مدیر عامل شرکت با اعلام این خبر افزود: در این گردهمایی مشورتی علاوه بر مسئولان بازرگانی همه مجتمعهای پتروشیمی ماهشهر، مدیرانی از شرکتهای پالایش نفت و پتروشیمی آبادان و نیز روسای کمیسیون مناقصات این شرکتها حضور خواهند داشت.

پورحسن به نتابج برگزاری چهار دوره قبلی اشاره کرد و گفت: مجموعه 25 شرکتی که در منطقه پتروشیمی ماهشهر وجود دارند ظرفیتهای بالقوه و گاه منحصر به فردی دارند که با تمرکز و هماهنگی بیشتر از این موقعیت بهتر بهره مند می شوند.

وی نقش و جایگاه مدیران بازرگانی را در شرکتهای پتروشیمی در فرآیندخرید، تدارکات، انبارداری، بازاریابی و فروش حائز اهمیت دانست و افزود: هم افزایی، مدیریت دانش و انتقال تجربیات برای حل مشکلات و برطرف کردن تنگناهای پیش آمده از جمله مهمترین اهداف برگزاری این گردهمایی است.

به گفته مدیرعامل شرکت کالای پتروشیمی، در این برنامه که به میزبانی شرکت پتروشیمی شهید تندگویان برگزار می شود تنگناهای برگزاری مناقصات و تشریفات مربوطه بررسی خواهد شد.

گفتنی است: مجموعه این نشستها، علاوه بر شرکت کالای پتروشیمی که به عنوان مهمترین تامین کننده تجهیزات، قطعات و ارائه کننده خدمات انبارداری در صنایع نفت شناخته می شود، طی چهار نوبت در شرکتهای پتروشیمی مارون، رازی و بندر امام برگزار شده است.

کد خبر 222993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =