روابط عمومی رکن مهم مدیریت هر شرکت است

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: روابط عمومی ها رکن مهم مدیریت هر شرکت هستند.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشمی مهندس عباس شعری مقدم در نشست روسای روابط عمومی شرکتهای پتروشیمی افزود: مدیران با توجه به مشکلات زیادی که دارند اغلب از مسائل کارکنان، ارتباطات درون سازمانی و توجه به جامعه غفلت می کنند و وظیفه روابط عمومی است که در این زمینه ها مدیران را روزآمد نگه دارد.

وی با بیان این که امروز صنعت پتروشیمی به دلیل واگذاری عجولانه با مشکلات متعددی دست به گریبان است افزود: یکی از این مشکلات بی توجهی شرکتهای خصوصی شده به مسئولیتهای اجتماعی است و این یکی دیگر از وظایف روابط عمومی هاست که توجه مدیران را به این مسئولیتها که می تواند در بلندمدت برای شرکتها مهم باشد، جلب کنند.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی افزود: زمانی که آقای زنگنه این مسئولیت را به بنده سپردند از من خواستند زمینه توسعه صنعت پتروشیمی با سرمایه و توان بخش خصوصی را فراهم کنم، شایسته سالاری را در این صنعت حاکم کنم و شرایط جانشین پروری را هم برای این صنعت فراهم کنم.

وی با برشمردن مشکلات و موانع موجود برای توسعه صنعت افزود: خوشبختانه امروز در همه شرکتها، چه دولتی و چه خصوصی مدیران لایق و شایسته ای فعال هستند.

شعری مقدم با بیان این که برای جانشین پروری نیاز به انتقال برخی کارکنان شایسته از بخش خصوصی به دولت است افزود: در این زمینه موانعی داریم که در تلاش برای برطرف کردن آنها هستیم.

بر پایه این گزارش، در این نشست، روسای روابط عمومی شرکتهای پتروشیمی هم دیدگاههای خود را با مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی درمیان گذاشتند.

کد خبر 223112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =