مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی کشور گفت: با وجود گسترش گازرسانی در کشور روزانه حدود 260 میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در کشور عرضه می شود.

به گزارش خبرنگاراقتصادی ایرنا، سیدناصر سجادی روز چهارشنبه در گردهمایی روسای روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با اشاره به اهمیت سوخت رسانی از سوی این شرکت، اظهار داشت: در صورت تاخیر در کارکردهای پالایش و پخش مشکلات جدی در بخش های مختلف کشور ایجاد خواهد شد.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی کشور در این مراسم که با حضور محمد خدادی مدیرعامل ایرنا برگزار شد، افزود: با وجود گسترش گازرسانی در سال های اخیر، همچنان نقش پالایش و پخش فرآورده های نفتی، پر رنگ باقی مانده است.
سجادی با بیان اینکه در حال حاضر 65 درصد انرژی مورد نیاز کشور را گاز تشکیل می دهد، اظهار داشت: روزانه حدود 260 میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در کشور عرضه می شود.
وی با اشاره به سوخت رسانی به نیروگاه ها، اضافه کرد: با تلاش شرکت، وقفه ای درسوخت رسانی در فصول سرد سال ایجاد نشد.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی کشور در ادامه با پرداختن به موضوع فرهنگ سازی در مصرف سوخت، گفت: از سال گذشته از مصرف کنندگان بزرگ سوخت مانند نیروگاه ها دعوت و آموزش های لازم به آنها ارایه شد.
سجادی با بیان اینکه به دلیل توزیع سوخت پاک، هوای سالم تری نسبت به سال گذشته داریم، اظهار داشت: متاسفانه برخی رسانه ها تلاش کردند واقعیت را وارونه جلوه داده و واقعیات مربوط به بنزین پتروشیمی ها را تحریف کنند.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی کشور گفت: توزیع سوخت از جمله تخصصی ترین فعالیت ها به شمار می رود که انتصاب فردی غیرمتخصص برای آن بسیار چالش ساز می شود.
کد خبر 223183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =