تامین اعتبار 4 پروژه نگهداشت توان تولید فلات قاره از منابع داخلی

تامین اعتبار چهار پروژه نگهداشت توان تولید شرکت نفت فلات قاره در جلسه هیئت بررسی و تصویب پروژه های شرکت ملی نفت ایران به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار شانا، معاونت نظارت بر بهینه سازی مصرف انرژی و ارزشیابی طرحهای برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران اعلام کرده است: نخستین جلسه هیئت بررسی و تصویب پروژه‌ها (موسوم به هیئت سه نفره) سال ۹۳ به منظور بررسی و تصویب خواهی پنج پروژه نگهداشت توان تولید شرکت نفت فلات قاره ایران در مناطق عملیاتی سیری و لاوان با هدف استمرار و حفظ توان تولید این مناطق در مردادماه امسال برگزار و طی آن، تامین اعتبار چهار فقره از این پروژه ها از محل منابع داخلی (سرمایه ‌ای) شرکت ملی نفت تصویب شد. 

بر اساس این گزارش، پروژه های سرمایه ای جدید مربوط به چهار شرکت بزرگ تولیدکننده نفت و گاز در کشور، با تفویض اختیار هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران، به هیئت بررسی و تصویب پروژه ها واگذار شده است.

این هیئت متشکل از مدیر برنامه ریزی تلفیقی، مدیر امور حقوقی، مدیرعامل شرکت تابعه شرکت ملی نفت ایران (حسب مورد شرکتهای ملی مناطق نفتخیز جنوب، نفت فلات قاره ایران، نفت مناطق مرکزی ایران و نفت و گاز پارس) و یا نمایندگان تام‌الاختیار آنان است که در بازنگری طرح "نظام مند کردن" براساس گزارش سال ۹۲، مدیر امور مالی یا نماینده تام الاختیار وی نیز به اعضای این هیئت اضافه شده است. 

براساس تفویض اختیار هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران، پروژه های سرمایه ای جدید مربوط به چهار شرکت تابعه شامل شرکت نفت و گاز پارس، شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت نفت فلات قاره ایران با برآورد اعتبار بین 200 تا 500 میلیارد ریال، در هیئت بررسی و تصویب پروژه ها بررسی می شوند و در صورت موافقت، به تصویب می رسند. 

جلسات هیئت بررسی و تصویب پروژه‌ها که پیش از این "هیئت سه نفره" نام داشت، در محل مدیریت برنامه‌ ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران برگزار می شود.

 

 

کد خبر 223198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =