۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹
  • کد خبر: 223341
پتروشیمی ایلام استخدام می کند

شرکت پتروشیمی ایلام در نظر دارد برای تکمیل کادر شرکت از میان افراد دارای شرایط، نیروی انسانی مورد نیاز را جذب کند.

به گزارش شانا، بر اساس اعلام شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، شرکت پتروشیمی ایلام در نظر دارد برای تکمیل کادر خود از میان افراد دارای شرایط پس از انجام مراحل آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی، تست روانشناختی و انجام معاینات طب صنعتی به صورت قراردادمدت معین طبق مقررات اشتغال نیروی انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیروی انسانی مورد نیاز خود را جذب کند.

متقاضیانی که در رشته های مهندسی شیمی، مهندسی پلیمر، مهندسی برق و مهندسی مکانیک تحصیل کرده اند، می توانند در آزمون این شرکت حضور یابند. داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند تا تاریخ 11 شهریور به نشانی اینترنتی www.ilampetro.com مراجعه کنند.

بر پایه این گزارش، فاز نخست مجتمع پتروشیمی ایلام به عنوان یکی از بزرگترین مجتمعهای پتروشیمی کشور اردیبهشت ماه امسال با حضور حسن روحانی، رئیس جمهوری و بیژن زنگنه، وزیر نفت و نیز محمد حسن پیوندی، معاون مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به طور رسمی به بهره برداری رسید.

این مجتمع پتروشیمی با هدف تولید محصولات استراتژیک پتروشیمیایی ساخته شده و محصول این مجتمع، سالانه ٤٦٠ هزار تن اتیلن، ١٢٠ هزار تن پروپیلن و ١٤٠ هزارتن بنزین پیرولیز، ٨٥ هزار تن برشهای چهار کربنه  و ٣٣ هزار تن نفت کوره است.

با تلاش متخصصان و کارشناسان توانمند ایرانی، واحد پلی اتیلن سنگین این مجتمع پارسال راه اندازی شد و این واحد که با ظرفیت ٣٠٠ هزار تن طراحی و اجرا شده است.

افزون بر خط لوله اتیلن غرب، خوراک این پتروشیمی از سوی پالایشگاه گاز ایلام تامین و اتان، ال. پی.جی و میعانات گازی مورد نیاز از طریق ٣ خط لوله احداث شده وارد مجتمع پتروشیمی ایلام می شود. فاز دوم پتروشیمی ایلام، همان الفین سیزدهم است که با ظرفیت ٤٦٠ هزار تن اتیلن در سال، در صورت تامین منابع مالی تا کمتر از دو سال ساخته خواهد شد.

کد خبر 223341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =