ارائه خدمات ورزشی به بیش از 9 هزار نفر در شهرک مهاجران

بیش از 9 هزار نفر از خدمات مجموعه ورزشی و فرهنگی شهرک مهاجران شرکت پالایش نفت اراک بهره مند هستند.

مدیر عملیات شرکت پالایش نفت امام خمینی شازند در آیین گشایش پنجمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دختران زیر 26 سال شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: این درحالی است که خانواده های کارکنان شاغل در حوزه های پخش، خطوط لوله و مخابرات نیز از امکانات مجتمع فرهنگی ورزشی پالایشگاه بهره مند می شوند.

جمشیدی با تاکید بر ضرورت توسعه امر ورزش در میان کارکنان و خانواده های آنها در مجموعه پالایشگاه امام خمینی شازند افزود: ورزش نقش مهمی در سلامت جسم و روح جوانان دارد.

وی با بیان این که توسعه ورزش سد محکمی در مقابل بروز آسیبهای اجتماعی در جامعه است، ادامه داد: توجه به امر ورزش در کنار مشاغل سختی چون حوزه نفت یک ضرورت است و این حوزه باید همیشه در اولویت کاری مدیران نفتی قرار بگیرد.

فعالیت 42 رشته ورزشی در مجتمع ورزشی فرهنگی پالایشگاه اراک

همچنین مدیرمنابع انسانی شرکت پالایشگاه امام خمینی شازند از فعالیت 42 رشته ورزشی در مجتمع ورزشی فرهنگی این پالایشگاه خبر داد و گفت: فعالیت کارکنان و خانواده های آنها در این رشته های ورزشی باعث شده تا همواره شاهدحضور نمایندگان این مجموعه در مسابقات ورزشی حوزه نفت باشیم.

طالب بیگی توسعه ورزش را از اولویتهای کاری شرکت پالایش نفت امام خمینی شازند در جهت افزایش انگیزه کاری و مشارکت کارکنان، خانواده ها و تحقق اهداف پیش روی این مجموعه برشمرد و افزود:  المپیاد ورزشی هر سال در رده های مختلف سنی  در میان خانواده های کارکنان برگزار می شود و پالایشگاه امام خمینی شازند توانسته است طی سه دوره میزبان این مسابقات باشد.

ضرورت بسترسازی توسعه ورزش در پالایشگاه

مدیر روابط عمومی پالایشگاه امام خمینی شازند نیز گفت: توجه به ورزش و ایجاد بسترهای لازم برای این امر اثر بخشی کار افراد شاغل در پالایشگاه را ارتقا می دهد.

عباس سلیمانی در آیین گشایش این المپیاد افزود: نگرش مدیریت شرکت پالایش نفت امام خمینی در حوزه ورزش بر تلاش در جهت توسعه ورزش همگانی و بهره وری بیشتر و رضایتمندی کارکنان از محیط کاری بنا شده است.

وی تصریح کرد: توجه به حوزه ورزش با توجه به فعالیت شبانه روزی کارکنان پالایشگاه امام خمینی شازند در رده های شغلی حساس و سخت یک ضرورت محسوب می شود.

رئیس روابط عمومی پالایشگاه امام خمینی شازند با اشاره به فعالیت مستمر شورای ورزش این پالایشگاه و اتخاذ تصمیمات مهم ورزشی در آن گفت: در این شورا درباره برنامه های متنوع ورزشی در گروههای سنی متفاوت و خانواد ه های کارکنان تصمیم گیری می شود.

بر اساس این گزارش، پنجمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دختران زیر 26 سال شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران به میزبانی شرکت پالایش نفت امام خمینی شازند روز گذشته (دوشنبه، 5 مردادماه) در اراک آغاز شد.

کد خبر 223561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =