تلاش برای بهره مندی تمام صنایع استان لرستان از نعمت گاز

شرکت گاز استان لرستان طی 4 ماه نخست امسال در بخش صنعت، شاهد جایگزینی بیش از 60 هزار مترمکعب گاز طبیعی با سایر سوختها بوده و در تلاش برای بهره مندی تمام صنایع استان از این نعمت است.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان به خبرنگار شانا گفت: این شرکت در 4 ماه نخست امسال، 6 هزار و 500 مشترک جذب کرده است.

حشمت الله شمس خرم آبادی افزود: هم اکنون 392 هزار مشترک در این استان تحت پوشش شبکه سراسری گاز قرار گرفتند و با توجه به برنامه ریزیهای انجام شده، این میزان تا پایان امسال به 400 هزار مشترک افزایش می یابد.

وی اظهار کرد: در 4 ماه نخست امسال، 2 هزار و 400 مورد انشعاب در سطح استان نصب شده است.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت با اجرای 142 کیلومتر شبکه گازرسانی در این مدت، 7 هزار خانوار جدید را از نعمت گاز برخوردار کرده است.

وی از تداوم گازرسانی در بخش روستایی و صنعتی استان خبر داد و تصریح کرد: بخشهای صنعت و کشاورزی، محور اصلی تولید ملی و تحقق توسعه پایدار بوده و این شرکت بمنظور حمایت از تولید داخلی و عمل به اهداف مقام معظم رهبری، بیشترین حجم گازرسانی را در این بخش متمرکز کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت: این شرکت در 4 ماه نخست امسال در بخش صنعت شاهد جایگزینی بیش از 60 هزار مترمکعب گاز طبیعی با سایر سوختها بوده و این روند با شتابی روز افزون تا بهره مندی تمام متقاضیان این بخش زیرساختی در استان، به کار خود ادامه خواهد داد.

کد خبر 223799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =