تعمیرات خطوط لوله نفت منطقه جنوب شرق رو به اتمام است

پس از انجام پیگرانیهای هوشمند سال گذشته در جنوب شرق کشور، تعمیرات خطوط لوله نفت و فرآورده این منطقه رو به اتمام است.

به گزارش شانا معاون فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه جنوب شرق با بیان اینکه در برنامه پیگرانی هوشمند سال گذشته در دو فاز، خطوط لوله 26 اینچ بندرعباس- رفسنجان، 14 اینچ رفسنجان- کرمان (دوخط) و 16 اینچ رفسنجان- اصفهان (دوخط) انجام شد، گفت: پس از آن، تعمیرات خطوط بر اساس اولویت، تعریف شد که هم اکنون رو به اتمام است.

حمیدرضا نجابت افزود: اخیرا نیز در فاز 3 خطوط لوله 20 اینچ رفسنجان- اصفهان و 26 اینچ بندرعباس- رفسنجان پیگرانی برای بار دوم در حال انجام است که به محض دریافت نتایج حاصل از آن، تعمیرات خطوط بر اساس اولویت آغاز و در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه پیگرانی هوشمند یکی از روشهای روز دنیا در ارزیابی صحت و سلامت خطوط لوله است، ادامه داد: این اقدام باعث می شود که علاوه بر شناسایی محلی که احتمال خوردگی وجود دارد، تعمیرات پیشگیرانه انجام و برنامه ریزی برای ارتقا و افزایش طول عمر خطوط صورت گیرد.

به گزارش شانا منطقه جنوب شرق شرکت خطوط لوله و مخابرات یکی از مناطق یازده گانه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران است که وظیفه انتقال نفت و فرآورده را به استانهای یزد، اصفهان، کرمان و هرمزگان بر عهده دارد.

کد خبر 223918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =