۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۲
  • کد خبر: 223944
ششمین همایش بین المللی CNG در تهران آغاز بکار کرد

ششمین همایش و نمایشگاه بین المللی خودرو، سی ان جی و سوختهای جایگزین، روز سه شنبه ( 11 شهریور ماه) در مرکز همایشهای هتل المپیک تهران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار شانا، توسعه سی ان جی در تمام سطوح (افزایش جایگاه، تامین تجهیزات در کشور، گازسوز کردن خودروها به روشهای کارخانه ای و کارگاهی) رویکرد کاربردی و عملیاتی، همچنین بررسی مشکلات و چالشهای موجود در صنعت سی ان جی، روشهای سرمایه گذاری با رویکرد استفاده از ظرفیتهای قانونی و پتانسیلهای بخش خصوصی، محورهای ششمین همایش و نمایشگاه بین المللی خودرو، سی ان جی و سوختهای جایگزین است که در پنلهای تخصصی به آنها پرداخته می شود.

تقویت و غنی کردن جایگاه دائمی دبیرخانه همایش، تمهید مقدمات تدوین پیش نویس سند راهبردی سی ان جی در سند چشم انداز توسعه،داخلی سازی و تقویت جهاد خودکفایی ساخت تجهیزات سی ان جی در داخل کشور و توسعه صادرات و آمادگی حضور در بازارهای هدف (کشورهای حاشیه خلیج فارس و آسیای میانه) دیگر محورهایی هستند که در پنلهای جداگانه این همایش درباره آنها بحث می شود.

ششمین همایش و نمایشگاه بین المللی خودرو، سی ان جی و سوختهای جایگزین به میزبانی بخش خصوصی و حمایت معنوی برخی وزارتخانه ها و سازمانها ازجمله وزارت نفت و سازمان ملی استاندارد برگزار می شود.

همزمان با برگزاری این همایش،نمایشگاهی نیز از آخرین دستاوردهای صنعت سی ان جی دایر شده است.

ششمین همایش و نمایشگاه بین المللی خودرو، سی ان جی و سوختهای جایگزین به مدت سه روز ( 11 تا تا 13 شهریور ماه) برگزار می شود.

کد خبر 223944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =