۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸
  • کد خبر: 223957
معرفی 140 فقره نیاز پژوهشی در مناطق نفتخیز جنوب

140 فقره نیاز پژوهشی (RFP) از سوی واحدهای زیر مجموعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برای اجرای پروژه پژوهشی تهیه شده است.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، رئیس پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در این باره گفت: بر اساس فرآیند تدوین شده هر ایده جدیدی باید ابتدا در قالب فرم مخصوص اعلام نیاز پژوهشی(RFP) توسط سازمان متقاضی تکمیل و بطور رسمی به پژوهش و فنآوری ارسال شود.

باقر پورقاسم افزود: تا کنون 140 فقره نیاز پژوهشی (RFP) دریافت شده که 10 فقره از آنها به قرارداد رفته‌‌اند و 46 فقره نیز رد شده‌اند.

 وی ادامه داد: از 94 فقره اعلام نیاز باقی مانده تعداد 73 فقره هم‌اکنون دارای تعریف‌ پروژه بوده که از آن میان برای 37 فقره پروپوزال پژوهشی از مراکز تحقیقاتی سطح کشور دریافت شده و تعداد 31 فقره مرحله داوری را پشت سر گذاشته اند و 15 پروژه پژوهشی نیز پس از تکمیل فرآیند راهبری نیازهای پژوهشی در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب آماده ارسال به شرکت ملی نفت ایران و معاونت پژوهشی وزارت نفت برای طی مراحل تصویب‌خواهی است.

پورقاسم گفت: هم اکنون هفت فقره نیاز پژوهشی آماده دریافت پروپزال‌ است و روی وب سایت اینترنتی پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب قرار دارد و 21 فقره نیز آماده داوری است.

رئیس پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ادامه داد: پس از پایان مهلت تعیین شده برای دریافت پروپزال برای هر عنوان پروژه، پروژه جدیدی جایگزین آن می شود و این روند ادامه پیدا می یابد، یعنی به طور مستمر، همیشه تعدادی پروژه برای دریافت پروپزال روی سایت پژوهش و فناوری مناطق قرار دارد.



کد خبر 223957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =