تعویض شیر اصلی ارتباطی صادرات میعانات گازی پارس جنوبی

رئیس پایانه میعانات گازی عسلویه گفت: تعویض شیر اصلی ارتباطی صادرات میعانات گاز پارس جنوبی به گویهای شناور توسط کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران با موفقیت انجام شد.

به گزارش شانا،  رئیس پایانه میعانات گازی عسلویه اظهار کرد: باهدف اطمینان از صحت و دقت عملیاتی، تعویض شیر اصلی ارتباطی صادرات میعانات گازی پارس جنوبی به گویهای شناور در دستور کار عملیاتی این پایانه بین المللی قرار گرفت.

احمدی ادامه داد: پس از بررسی های لازم شیر یاد شده که در واحد میترینگ این پایانه قرار دارد با نوع مناسبتر و بروز تعویض و سپس انجام تستهای مختلف عملیاتی روی آن انجام شد که خوشبختانه بدون هیچ گونه مشکلی این عملیات فنی، تخصصی با موفقیت به پایان رسید.

وی افزود: این شیر که پیچیدگیهای خاص خود را دارد و و برای صادرات میعانات گازی از دقت و اهمیت بالایی برخوردار است در داخل کشور ساخته و از خروج ارز از کشور جلوگیری کرده است.

وی اظهار کرد: نیروهای عملیاتی و فنی این پایانه جزء متخصصان و باتجربه ترین نیروهای صنعت نفت هستند که نشان دادند در صورت هر گونه اشکالی در صادرات میعانات گازی پارس جنوبی می توانند آن را به بهترین نحو ممکن مدیریت و رفع کنند.

به گفته احمدی، با تعمیر و راه اندازی مجدد گوی شناور شماره یک پارس جنوبی، در سال جاری این مهم که برای نخستین بار در کشور انجام شد افتخار دیگری برای صنعت نفت کشور به ارمغان آورد.

کد خبر 224951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =