تکمیل فاز 2 تاسیسات تقویت فشار گاز تبریز تسریع می یابد

تکمیل و راه اندازی فاز 2 تاسیسات تقویت فشار گاز تبریز تسریع می یابد.

به گزارش شانا، مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران در بازدید از تاسیسات تقویت فشار گاز تبریز گفت: تدوین و اجرای برنامه های آموزشی برای کارکنان موضوع مهمی است که باید هرچه سریعتر در دستور کار قرار گیرد تا فاز 2 تاسیسات تبریز، بدون هیچ مشکلی راه اندازی و به بهره برداری رسد.

محمد علی امام بر ضرورت نظارت و کنترل دقیق طرحها و حل مسائل کلیدی، تاکید کرد و افزود: نیروی انسانی از مهمترین ارکان شرکت است و باید با برنامه ریزی صحیح و برگزاری دوره های آموزشی لازم، مهارت شغلی افراد را ارتقا بخشید تا شاهد توسعه و پیشرفت روز افزون در این عرصه باشیم.

مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز در ادامه این بازدید ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام شده در پروژه تاسیسات تقویت فشار تبریز، بررسی و رفع مشکلات این تاسیسات را خواستار شد و گفت: در طول مدتی که این پروژه آغاز شده است، کارکنان این منطقه برای تعهد به فعالیتهای خود در مسیر پیشرفت و ترقی گام برداشته اند.

یدالله بایبوردی افزود: برای راه اندازی فاز دو تاسیسات تقویت فشار گاز تبریز باید از نفراتی استفاده کرد که از تخصصهای ویژه ای برخوردار بوده تا در زمان بهره برداری هیچ مشکلی بوجود نیاید.


کد خبر 224995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =