۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰
  • کد خبر: 225044
اعتبار نفت به تمام تیمهای نفتی است

علیرضامنصوریان تیمهای نفت مسجدسلیمان، آبادان و گچساران را برادران نفت تهران دانست و از مسئولان، سرمایه گذاری در نفت مسجدسلیمان را خواهان شد.

به گزارش شانا، براساس اعلام باشگاه نفت تهران، سرمربی این تیم در نشست خبری پس از دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: باید این برد به فراموشی سپرده شود. نفت تهران هفته آینده یک دیدار سخت و نفسگیر مقابل فولاد خوزستان در اهواز دارد.

علیرضا منصوریان در ادامه درباره شرایط ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان، گفت: زمین چمن این ورزشگاه بسیار خوب است و پس از زمین چمن ورزشگاههای گسترش فولادتبریز و آزادی تهران، یکی از بهترین زمینهای چمن کشور است. تعمیراتی که در آن انجام شد، اصولی بود و رختکن خوبی نیز دارد.

وی بیان کرد: تیم مسجدسلیمان نیاز به یک نگاه مدیریتی ویژه دارد و حتما باید برای آن هزینه کنند. در لیگی که تیمها با 20 میلیارد تومان به جنگ قهرمانی می روند، برای ماندن باید حداقل 10 میلیارد تومان هزینه کرد. با توجه به سابقه مدیریتی رضاییان که در فولاد خوزستان داشته است، از عهده کار بر می آید و مسئولان نیز باید به فکر نفت مسجدسلیمان که پس از سالها به لیگ برتر آمده است، باشند.

منصوریان خود را برادر تیم مسجدسلیمان دانست و نخستین کمک خود را دادن بوحمدان به این تیم عنوان کرد و یادآور شد: برادران دیگر ما در آبادان و گچساران هستند که اعتبار نفت به همه این تیمها بر می گردد. مسئولان باید برای نفت مسجدسلیمان هم سرمایه گذاری کنند. این تیم به بنیه مالی بهتری برای خرید چند بازیکن احتیاج دارد.

وی درباره فشردگی مسابقات در ادامه لیگ و تعطیلی آن گفت: به دلیل درگیری مسابقات تیم ملی، احتیاج است که اردوی تیم ملی حتما برگزار شود، ضمن این که لیگ برتر در حال گذراندن سالهای پیشرفت و تکامل است. در بخش بیشتری از این تقویم، باشگاهها آسیب می بینند. در 20 روز چهار بازی انجام می دهند و سپس لیگ 30 روز تعطیل می شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران افزود: به هر حال باید به این بخش نگاه ملی شود و سازمان لیگ تقویمش را سال به سال پیش ببرد. باشگاهها باید انعطاف پذیری داشته باشند، البته پس از این تعطیلات بازیکن تحلیل رفته وارد مسابقات می شود و بیشتر باشگاهها آسیب می بینند.

کد خبر 225044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =