اعضای شورای‌عالی آب از تاسیسات تامین آب تهران بازدید می کنند

معاون اول رئیس‌جمهوری و اعضای شورای‌عالی آب امروز(شنبه29 شهریورماه) از تاسیسات تامین و تصفیه آب تهران و طرحهای در دست اجرای تامین آب پایتخت در شرق تهران بازدید می‌کنند.

به گزارش شانا، این بازدید با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری، معصومه ابتکار، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، حمید چیت‌چیان، وزیر نیرو، حسین هاشمی، استاندار تهران و شماری از معاونان و مدیران ارشد ریاست جمهوری و وزارت نیرو برگزار می‌شود و بازدیدکنندگان از سدهای لار، لتیان و ماملو و همچنین تصفیه‌خانه‌های 3، 4 و 6 اب تهران و چاههای در دست حفاری شرق تهران دیدن می‌کنند.

در نشست روز چهارشنبه گذشته هیئت دولت، اعضای هیئت وزیران با تاکید بر جدی بودن بحران آب تهران و لزوم مشارکت مردم برای حل مشکل کم‌آبی، مصوبه‌ای برای سامان‌دهی وضعیت مصرف آب شرب در کشور و افزایش تعرفه مشترکان پرمصرف تصویب کرد.

همچنین هیئت وزیران با تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل اجرای خط انتقال آب از سد ماملو به تهران و تصفیه‌خانه سد ماملو موافقت کرد.

با توجه به وضعیت بحرانی آب‌رسانی در سامانه‌های تامین آب شرق تهران، در نشست هفته گذشته شورای‌عالی آب وضعیت آب‌رسانی به تهران مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمهایی نیز در این‌باره اتخاذ شد که این بازدید در راستای مصوبه‌های این شورا انجام خواهد شد.

کد خبر 225062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =