مشارکت پژوهشگاه نفت در برگزاری دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری

پژوهشگاه صنعت نفت در برگزاری سومین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری، متولی مسئولیتهایی در زمینه، تشکیل دبیرخانه بخش نفت و گاز، تربیت ارزیاب و اجرای فرآیند ارزیابی این جایزه در مجموعه صنعت نفت است.

به گزارش شانا، فرایند اجرایی سومین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری آغاز شده است و پژوهشگاه صنعت نفت در این دوره، مسئولیت تشکیل دبیرخانه بخش نفت و گاز، تربیت ارزیاب و اجرای فرآیند ارزیابی این جایزه را در مجموعه صنعت نفت بر عهده دارد. 

معاونت فناوری و روابط بین الملل پژوهشگاه صنعت نفت ضمن اعلام این خبر، از چهار شرکت اصلی وزارت نفت، مجموعه های پژوهش و فناوری و دیگر شرکتهای دولتی و خصوصی مجموعه صنعت نفت دعوت ‌کرد تا با مشارکت در «بخش بنگاه‌ها»ی جایزه، برای غنابخشی به این حرکت ملی و همچنین ارتقای توانمندی‌ها و تداوم موفقیتهای صنعت نفت کشور در زمینه مدیریت فناوری و نوآوری همکاری کنند.

بر اساس این گزارش، انجمن مدیریت فناوری ایران با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت علوم تحقیقات و فناوری و مشارکت جدی سایر نهادهای مرتبط، با توجه به بیش از یک دهه فعالیت موثر در این عرصه، بر اساس مطالعات گسترده ملی و بین‌ المللی اقدام به طراحی «جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری» کرده است. 

این طرح، ضمن ارزیابی توانمندی‌ها و عملکرد فناورانه و نوآورانه بنگاه ‌ها، به الگوسازی و ارتقای توانایی‌های بنگاه‌ها و نهایتاً توانایی‌های ملی در توسعه فناوری و نوآوری می پردازد و این جایزه با هدف ارائه یک مدل بلوغ برای ارتقای قابلیت‌های فناوری و نوآوری در سازمان‌ها طراحی شده است تا بتواند با شناخت چالشهای خود در هر مرحله، گام‌هایی به‌ سوی رقابت ‌پذیری پایدار بردارند.

این مدل که چهار سطح از بلوغ را در این عرصه ارائه می‌ کند، سیر عملکرد بین‌ المللی و حرکت مبتنی بر شکل‌ گیری قابلیتهای درون‌زای فناوری و نوآوری را ترسیم می کند.  

 علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم ارزیابی می توانند به سایتwww.iramitaward.ir   مراجعه و یا با دبیرخانه بخش نفت به شماره 44739795 تماس بگیرند.

کد خبر 225263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =