۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵
  • کد خبر: 225560
تساوی نفت و فولاد

دیدار تیمهای نفت تهران و فولاد خوزستان از سری مسابقات هفته دهم رقابتهای لیگ برترفوتبال در ورزشگاه غدیر اهواز با تساوی دو ـ دو به پایان رسید.

به گزارش شانا، نیمه نخست دیدار تیمهای نفت تهران و فولاد خوزستان در چارچوب هفته دهم رقابتهای لیگ برتر با نتیجه تساوی یک ـ یک خاتمه یافت. در بیست دقیقه ابتدایی این نیمه بازیکنان دو تیم یکدیگر را محک زدند و توپ را بیشتر در میانه میدان به حرکت درآوردند.

نیمه دوم این دیدار نیز همچون دقایق ابتدایی نیمه نخست با بازی پایاپای دو تیم آغاز شد اما باز هم رفته رفته این جوانان نفت تهران بودند که نبض بازی را در اختیار گرفتند.

در دقیقه 38 ضربه کرنر ایمان مبعلی در محوطه شش قدم فولاد به وحید امیری رسید تا هافبک گلزن تیم نفت با یک ضربه سر زیبا توپ را به کنج دروازه فولاد نشانده و گل نخست را به ثمر برساند.

در دقیقه 67 پاس عمقی حسین ابراهیمی برای ارسلان مطهری حتی از دروازه بان فولاد هم عبور کرد اما ضربه نهایی مطهری به سوی دروازه خالی فولاد با پای مدافع این تیم به کرنر رفت. ایمان مبعلی بار دیگر پشت این ضربه کرنر ایستاد تا ارسال مواج او باز هم با ضربه سر دقیق وحید امیری به تور دروازه فولاد نشسته و تیم نفت با نتیجه دو ـ یک از حریف پیش بیفتد.

در دقیقه 81 پاس عرضی چاگو در محوطه جریمه نفت به اسماعیل شریفات رسید که ضربه بغل پای این بازیکن با هیچ واکنشی از سوی دروازه بان نفت تهران روبرو نشد تا به این ترتیب تیم فولاد باز هم بر خلاف جریان بازی به گل رسیده و نتیجه را به تساوی بکشاند.

نفت تهران با این تساوی شانزده امتیازی شد و در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفت.

کد خبر 225560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =