تعمیرات اساسی تاسیسات شهید مصطفوی انجام شد

تعمیرات اساسی تاسیسات تقویت فشار شهید مصطفوی منطقه یک عملیات انتقال گاز انجام شد.

مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: با انجام تعمیرات روی واحدهای C , B وارتسیلا و LP , HP این تاسیسات، صرفه جویی قابل توجهی صورت گرفت.

عبدالحسین کوتکی افزود: این تعمیرات با باز کردن 40 عدد Main Gaz Valve و بیلوزهای مربوطه، 40 عدد پریچمبر، 40 عدد کنترل ولو فیول و تعویض تمام آنها و نیز تعمیر و سرویس و تعویض قسمتهای معیوب و انجام تمام مراحل تعمیرات روی قسمتهای مختلف واحدهای B , C وارتسیلای تاسیسات، انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: سرویس کردن تمام قسمتهای این واحدها از دیگر اقدامهای مهم انجام شده بوده که در پیک مصرف گاز روند تداوم انتقال و فشار افزایی را خواهیم داشت.

به گفته مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز، وی واحدهایHP نیز فعالیتهای بسیار مهمی انجام شد که می توان به تعویض تمام فیلترهای هوای ورودی واحد C، تعویض رابط کوپلینگ پمپ روغنکاری واحد C، باز کردن مخازن اسکرابر برای تست و سرویس آنها و دیگر اقدامهای مهمی که روی واحدهای A , B , C HP تاسیسات اشاره کرد.

کوتکی ادامه داد: تعمیرات روی واحدهای LP نیز با باز کردن مخازن اسکرابر و هوا برای تست و سرویس آنها آغاز و در ادامه تعمیرات اساسی هر دو کمپرسور هوا به صورت اساسی سرویس و تعمیرات لازم با انجام تعویض قطعات صورت گرفت و تعویض توربین و تعمیر و سرویس کاک ولوهای استارتینگ هر دو واحد A , B و دیگر کارهای تعمیراتی روی سرسیلندر و پاور سیلندر نیز از دیگر اقدامهای ارزشمند کارکنان تعمیرات اساسی و تاسیسات تقویت فشار گاز در مدت انجام کار است.

وی اظهار امیدواری کرد که با انجام کارهای مهم و تعمیرات لازم بتوانیم در زمان پیک مصرف، در شرایط کاملا ایمن و بدون توقف روند تداوم انتقال گاز را داشته باشیم.

کد خبر 225754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =