مصرف نزدیک به 290 میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه سبزوار

مجموع مصارف انواع فرآورده نفتی منطقه سبزوار در نیمه نخست امسال به 288 میلیون لیتر رسید.

به گزارش شانا، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار، گفت: این میزان مصرف که بنزین (معمولی و سوپر)، نفتگاز، نفت کوره و نفت سفید را شامل می شود، در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، 17 درصد کاهش داشته است.

عیسی افتخاری گازسوز شدن کارخانه های قند، سیمان و کوره های آجر پزی را دلیل کاهش مصرف کلی فرآورده های نفتی در بازه زمانی 6 ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل اعلام کرد.

به گفته وی از مجموع فرآورده های نفتی مصرف شده، 128 میلیون لیتر آن مربوط به بنزین بوده است که از مصرف میانگین 691 هزار لیتری در روز حکایت دارد

افتخاری همچنین درباره مصرف گازطبیعی فشرده (سی ان جی) در نیمه نخست امسال گفت: مصرف این سوخت پاک در مقایسه بامدت مشابه سال پیش، سه درصد افزایش داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش میانگین فرآورده های نفتی منطقه سبزوار، مصرف روزانه سی ان جی را  170 هزار متر مکعب بر ساعت اعلام و اظهار کرد: توزیع روزانه سی ان جی در منطقه سبزوار با بهره گیری از 63 دیسپنسر و 126 نازل فعال در جایگاههای عرضه سی ان جی انجام شده است.

اعتصامی با بیان این که زمان توقف خودروها در جایگاههای سی ان جی 5 دقیقه است، گفت: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار با بهره گیری از جایگاههای سی ان جی احداث شده در شهرستانهای بردسکن، سبزوار، جغتای، جوین، همچنین داورزن، خوشاب و ششتمد گازرسانی به خودروها را انجام می دهد.

وی درباره تامین سوخت در فصل سرما نیز گفت: شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار ذخیره برای تامین و توزیع مطلوب سوخت آمادگی کامل دارد و سوخت رسانی را بدون وقفه و خللی انجام خواهد داد.

کد خبر 225853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =