فضای سبز در شرکت ملی پالایش و پخش از استاندارد فراتر رفت

بیش از 2089 هکتار فضای سبز در مجموعه شرکتهای پالایش و پخش فرآورده های نفتی کشور ایجاد شده که این میزان فراتر از حد استاندارد است.

به گزارش خبرنگار شانا رئیس اچ اس یی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی امروز (دوشنبه، هفتم مهر) در همایش روز ملی ایمنی و آتش نشانی گفت: این میزان فضای سبز از استاندارد آن که 10 درصد فضای صنعتی را شامل می شود، فراتر است.

رمضانی با بیان این که در سال گذشته 157 میلیارد ریال در بخش پسماند هزینه شده است، گفت: در سال گذشته همچنین 143 میلیارد ریال برای توسعه و نگهداشت فضای سبز هزینه شده است.

وی با بیان این که اداره حفاظت محیط زیست شرکت ملی پالایش و پخش رعایت استانداردها را به منظور پیشگیری از آلودگیهای آب، خاک، هوا و بهینه سازی مصرف سوخت در تمام شرکتها سرلوحه خود قرار داده است، افزود: در همین رابطه در سال گذشته 32 میلیارد ریال برای اجرای پروژه های پیشگیری از آلودگیهای خاک و آبهای زیر زمینی هزینه شده است.

رمضانی از تدوین نقشه راه زیست محیطی شرکت، بهره برداری از سامانه مدیریت دانش محیط زیست، عمل به تکالیف قانونی برنامه پنجم توسعه، تدیون طرح جامع عملیاتی کنترل آلودگیهای محیط زیست، اجرای طرح کهاب و ... ، به عنوان فعالیتهای بخش محیط زیست این شرکت نام برد.

او به اقدامهای انجام شده در زمینه پدافند غیرعامل در این شرکت اشاره و تصریح کرد: پیگیری اخذ بودجه طرحهای پدافند غیر عامل و مدیریت بحران، انجام مطالعات مفهومی پدافند غیر عامل؛ پیگیری اجرای طرحهای مقاوم سازی، پیگیری انجام آموزشهای لازم برای فرهنگ سازی و بومی سازی پدافند غیرعامل و برگزاری سمینار و همایشهای تخصصی در این زمینه، از جمله این اقدامها محسوب می شود.

به گزارش شانا همایش ایمنی و آتش نشانی، امروز (دوشنبه، هفتم مهر) با حضور عباس کاظمی، معاون وزیر نفت و برخی از مدیران ارشد و میانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در ساختمان اصلی این شرکت برگزار شد.

کد خبر 225854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =