ترکیه بزرگترین مصرف کننده مواد پلاستیکی در اروپاست

مدیر فروش شرکت آلمانی او ان آی درباره شرایط صنعت پلاستیک در قاره اروپا گفت: جایگاه بزرگ ترین مصرف کننده مواد پلاستیکی در اختیار ترکیه است و آلمان و فرانسه در رده های دوم و سوم قرار دارند.

آندریاس بروکلک در حاشیه برگزاری نهمین نمایشگاه ایران پلاست به خبرنگار شانا گفت: مشتریان خوبی برای ماشین آلات و فناوریهای شرکت اون ان آی در بازار ایران وجود دارد و ما قصد داریم در صورت بهبود شرایط و لغو تحریمها، فعالیت خود را در بازار ایران از سرگیریم.

وی افزود: او ان آی که 350 کارمند و متخصص دارد، در زمینه تامین سیستمهای خنک کننده در صنایع پلاستیک سازی، فعالیت می کند و تمرکز ما بر بازار اروپاست اما این شرکت در نظر دارد دامنه فعالیتهای خود را در دیگر بخشهای جهان بویژه خاورمیانه گسترش دهد.

مدیر فروش شرکت او ان آی گفت: این شرکت از 10 سال گذشته تاکنون همکاری موفقی با نمایندگی انحصاری خود یعنی شرکت ورزیده کار داشته است و ما همچنان خواهان ادامه این رابطه هستیم.

بروکلک تصریح کرد: من مطمئنم بازار پلاستیک و پلیمر ایران در سال آینده میلادی با رشد خیره کننده ای روبرو می شود هر چند که نمی توانم سرعت این رشد را پیش بینی کنم.

 وی درباره صنعت جهانی پلاستیک گفت: هم اکنون ترکیه قوی ترین صنعت پلاستیک را دارد، ترکها بیشترین مواد پلاستیکی در اروپا را مصرف می کنند پس از ترکیه، آلمان در جایگاه دوم و فرانسه جایگاه سوم را در اختیار دارد.

تعداد شرکتهای حاضر در نهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست، در این دوره به حد نصاب تازه ای رسید؛ در نمایشگاه امسال ٧٦٠ شرکت داخلی و خارجی از ١٣ کشور جهان حضور داشتند.

کشورهای ایتالیا، اتریش، ترکیه، تایوان، کره جنوبی، چین و هند به صورت پاویون و کشورهای انگلستان، آلمان، اسپانیا، یونان، هلند و امارات به صورت مستقل در نهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست حضور داشتند، ضمن آن که دراین دوره فضای اختصاص  یافته به شرکتهای خارجی نسبت به دوره پیشین رشد چهار برابری را نشان می دهد.

نهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست عصر امروز (دوشنبه هفتم مهر ماه) به کار خود پایان داد.

کد خبر 225866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =