شرکتهای خارجی خواهان حضور در بازار در حال توسعه ایران هستند

مدیر بخش بازاریابی تیسوهن گفت: با توجه به در حال توسعه بودن ایران، ظرفیتهای زیادی در صنعت پلاستیک و پلیمر این کشور وجود دارد از این رو ما خواهان حضور در این بازار هستیم.

ادموند لند راک در حاشیه برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست به خبرنگار شانا گفت: شرکت تیسوهن در زمینه ساخت دستگاه های اکستروژن برای فرآیندهای پی وی سی به منظور تولید پنجره ها و لوله های پی وی سی فعالیت می کند، ما در ایران نمایندگی انحصاری داریم که خود بصورت جداگانه در این رویداد نیز شرکت کرده است.

وی افزود: همکاری ما با شرکتهای ایرانی طی چند سال گذشته تحت تاثیر تحریمها، پیشرفت چندانی نداشته است اما پیش از محدودیتهای کنونی، ماشین آلات و دستگاه های زیادی برای پروژه های تولید پنجره های پی وی سی به ایران صادر می کردیم اما هم اکنون به نظر می رسد شرایط دوباره رو به بهبود خواهد رفت.

مدیر فروش شرکت تیسوهن با اشاره به حضور 12 ساله این شرکت در بازار ایران، گفت: ما برای توسعه کسب و کار و عرضه محصولات خود، به پروژه های ساختمان سازی و روند توسعه بازارهای هدف توجه می کنیم، از این رو ایران یکی از بازارهای مورد نظر ماست.

لند راک افزود: تعداد شرکت کنندگان در این دوره از نمایشگاه ایران پلاست، در مقایسه با دوره گذشته افزایش قابل توجهی داشته است و در روزهای برگزاری نمایشگاه، شمار بازدیدکنندگان تخصصی از غرفه رضایتبخش بود.

وی تاکید کرد: نمایشگاه بین المللی ایران پلاست از لحاظ وسعت شرایط مطلوبی دارد اما سیستم حمل و نقل یکی از مشکلات این مجموعه به شمار می آید زیرا پس از پایان ساعت کاری نمایشگاه، بازدیدکنندگان و غرفه داران برای رسیدن به مقصد خود ساعتها در ترافیک هستند.

تعداد شرکتهای حاضر در نهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست، در این دوره به حد نصاب تازه ای رسید؛ در نمایشگاه امسال ٧٦٠ شرکت داخلی و خارجی از ١٣ کشور جهان حضور داشتند.

کشورهای ایتالیا، اتریش، ترکیه، تایوان، کره جنوبی، چین و هند به صورت پاویون و کشورهای انگلستان، آلمان، اسپانیا، یونان، هلند و امارات به صورت مستقل در نهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست حضور داشتند، ضمن آن که دراین دوره فضای اختصاص  یافته به شرکتهای خارجی نسبت به دوره پیشین رشد چهار برابری را نشان می دهد.

نهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست عصر دیروز (دوشنبه هفتم مهر ماه) به کار خود پایان داد.

کد خبر 225883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =