صنعت پتروشیمی ایران پویا و در حال رشد است

رئیس انجمن صنایع پلاستیک هند با اشاره به روند رو به رشد صنعت پتروشیمی ایران، گفت: لغو تحریمها می تواند به شکوفایی بیشتر پروژه های پتروشیمی این کشور کمک کند.

منیش ددهیا در گفتگو با خبرنگار شانا گفت: این اتحادیه در زمینه سازماندهی نمایشگاه های صنعت پلاستیک در هند فعالیت می کند، این اتحادیه علاوه بر برگزاری نمایشگاه، سازماندهی سمینارها و نشستهای مختلف در حوزه پلاستیک را سازماندهی و به افرادی که بخواهند در این صنعت فعالیت داشته باشند، نیز کمک می کند.

وی افزود: نمایشگاه بین المللی ایران پلاست امسال فراتراز آن چیزی بود که من تصور می کردم هر چند که امسال غرفه ما از دوره پیشین این نمایشگاه گذشته کوچکتر بود. 

رئیس انجمن صنایع پلاستیک هند گفت: تلاش مسئولان ایرانی برای برگزاری مطلوب این نمایشگاه بسیار قابل قبول است و من تحت تأثیر قرار گرفتم.

وی در باره توان شرکتهای داخلی ایران در صنعت پلاستک و پلیمیر، گفت: بعضی از ماشین آلات شرکتهای ایرانی کیفیت خوبی دارند که به طور کامل بوسیله توانمندان و متخصصان ایرانی ساخته شده اند. 

ددهیا تصریح کرد: به نظر من صنعت پتروشیمی ایران پویا و در حال رشد است، هر چند که تحریم مشکلاتی را برای این صنعت بوجود آورده است. 

وی با اشاره به روابط مطلوب تجاری ایران و هند، گفت: من با 20 شرت هندی در ارتباطم که همه آنها محصولات پتروشیمی  و مواد اولیه مورد نیاز این صنعت را از ایران وارد می کنند. 

وی درباره محل برگزاری نمایشگاه ایران پلاست گفت: به نظر من تابلوها و علائم راهنمای سالنهای نمایشگاه باید ارتقا یابد زیرا در نبود اطلاعات دقیق، شرکت کنندگان و بازدید کنندگان سردر گم می شوند. 

به نظر من علائم راهنما باید به زبان انگلیسی باشد زیرا شرکت کنندگان و بازدیدکنندگانی از خارج ایران به این نمایشگاه می آیند. 

کد خبر 225884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =